Xbox Live Arcade Games HELP !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sulletje, 29 mei 2006.

1. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben zwaar verslaafd aan Arcade games van Xbox Live. Aangezien ik momenteel alle arcadetitels heb gekocht ben ik zwaar aan het wachten op nieuwe. De laatste 2 maanden is alleen maar de game UNO verschenen... Ik check dagelijks marketplace om te kijken of er al een nieuwe titels bij staat maar het wachten op nieuwe games begint mij een beetje te frustreren.

Mijn vraag is dan ook: Waar staan (betrouwbare) releasedata van Arcade-games??? Ik zie overal Street Fighter staan bij de maand April maar kheb m dus echt nog niet zien verschijnen, en jullie vast ook niet. Ook geruchten dat deze game op de E3 zou verschijnen blijken achteraf dus niet waar...Waar vind ik betrouwbare info hierover ?????

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is geen betrouwbare info over. Alle release data's die je vind op internet zijn uit de lucht gegrepen. Het is dus gewoon afwachten.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon de mainpage in de gaten houden! Daar zullen we nieuwe releases bekend maken. Ook is dit overzicht leuk:

http://archief.xboxworld.nl/platform/27/xbox-live-arcade/

(Kun je alle arcade titels zien die er zijn of er aan komen, helaas nog niet allemaal met info of review, maar daar werken we aan)

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Staan wel een paar bij die al uit zijn volgens die page zoals Street fighter die zou in maart al uit zijn maar die is er nog steeds niet.

En hoe zit het met die games die MS had aangekondigt met de E3 (die arcade games).

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, de releases van die arcade games zijn niet goed bij te houden, is erg willekeurig. Wel weet ik dat ze nabij komen als ik ze al kan downloaden op de debug. Zoals Cloning Clyde (geniale game overigens) en enkele andere, soms speelbaar soms niet. Maarja daarmee heb je nog geen duidelijke release.

Sommige staan er nog niet tussen, Lumines zal ik even toevoegen nu, die andere games zal ik in de loop van toevoegen.

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht gewoon op sonic en ik zou het wel fijn vinden dat die releases ook wat duidelijk worden doorgegeven. Maar ik zie het wel zou het wel leuk vinden dat er wat (VEEL) meer xbox live arcade games uitkwamen want de keuze die er op het moment is.

Zijn er ook een paar ingame screens van die games? (staan wel wat leuke namen maar dat zegt eigenlijk niet veel)

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    We gaan ze de komende tijd bijwerken, dan zal er wat meer informatie komen en dan zullen we ook wat previews maken van de games die uitkomen, met shots etc.

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt pacman iut ???

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden: