xbox live arcade games weg ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nightwolf, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    goedeavond *) even vraag , voordat ik mijn xbox 360 heb opgestuurd en nu een nieuwe thuis heb gekregen , en mijn eigen hardeschijf trug heb gedaan , wou ik even een paar arcade games gaan spelen , ik heb deze spellen gekocht : pac-man , feeding frenzy en juwel quest , deze games heb ik gekocht op het profiel van mijn vriendin en op de harde schijf zedlf gedownload .

Als ik nu op haar profiel inlog en ik ben verbonen met live , kan ik de volle versie's spelen .
    Ga ik op mijn eigen profiel ( ook verbonden met live ) kan ik alleen de trailers spelen :x .

terwijl ik zeker weet dat ik een tijdje trug wel op mijn profiel die spellen kon spelen .
    Kortom , op haar profiel kan ik wel de arcade games spellen ( full version ) en opo mijn eigen profiel alleen de trailers.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? , dat ik wel op mijn eigen profiel voledige arcade games kan spelen ?

alvast bedankt :cool:

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is volgens mij niet mogelijk! De volledige versies zijn gekocht via de gamertag van je vriendin, dus alleen daar op speelbaar. :)

3. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    tsja en dat vindt ik vreemd , wandt ik kon namelijk eerst wel op mijn profiel die spellen spelen , wandt ik heb ook heel veel archievments gehaald enz , en feeding frenzy uitgespeeld op mijn naam :confused:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet ze opnieuw met je account downloaden .. dan heb je ze weer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina