Xbox Live arcade service

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Seahawk, 6 nov 2004.

1. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het misschien allemaal al gezien en gehoord, op de afgelopen E3 werd er iets verteld over de Arcade service die ze op Xbox Live gaan introduceren. We kennen ze wel de oude arcade games die jaren geleden erg in waren, zoals pac man, dig dug space invaders etc etc. Microsoft gaat met zo'n service beginnen waarin die games als een soort content aangeboden zouden worden.
    Dan zou je ze dus kunnen downloaden op je harde schijf, en ze dan spelen, er zouden games komen waarvoor je zou moeten betalen, en ook gratis games (wie wil dat nou niet)

Zijn er mensen die dit ook leuk vinden cq is zijn er mensen die hier wat meer over weten, bijvoorbeeld wanneer wordt het ingevoerd?

Dit geld eigenlijk ook voor die soort van webcam voor de xbox!!

Greetz

2. joche

joche XBW diehard

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen...

3. alibi

alibi Guest

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Er komt toch ook een gratis Xbox Live Arcade spelletje uit? Pac-Man dacht ik,

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit lijkt me wel leuk, als je niets te doen hebt een geen zin hebt om halo2 te spelen(gaat niet vaak voorkomen bij mij) is het wel leuk om wat afwisseling te hebben, ook is het soms erg verslaven en vooral om bovenaan de lijst te komen is erg leuk. Als ze niet TE duur zijn ga ik er zeker wat aanschaffen!

greetz wooly

6. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het zal een hele berg worden aan games die dan weer te spelen zijn, ik denk dat elke gamer wel een paar favorieten op kan noemen die hij/zij toen speelde...wat dacht je van missile command of astroids

:p kicke

7. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de revieuw gelezen, en het ziet er wel cool uit, er komen zelfs multiplayer games uit, De Live Arcade services software bevindt zich op een disk (ziet er hetzelfde uit inclusief hoesje als een normale game), dat is de zogenaamde launcher, ook zit daar inderdaad de game Ms Pac Man bij, de games die uitkomen kun je via die launcher downloaden op je harddisk, en dan gaat betaling via de zelfde manier als de downloadable content van games die nu uitzijn, dus via je creditcard!! Misschien dat er ook nog wel meer gratis games uitkomen...ziet er leuk uit allemaal. In noord Amerika en canada kun je die disk al bestellen, hij is daar gratis, en je betaald alleen iets van $4,99 voor verzending, dus het zal wel niet lang meer duren voor het in europa ook uitkomt!!!

We wachten het af

Greetz

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij geweldig, weer over de 120.000 punten proberen te halen met Miss Pacman.
    Heb dit vroeger echt heel veel gespeeld.
    Had je zo,n groepje van 8 man die iedere avond een paar spelletjes deden om maar als hoogste te eindigen.

9. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    joehoe PACMAN

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe als ie er is wil ik hem ook wel hebben ... misschien hebben ze hem wel op de game expo .... verwacht het niet , maar je weet maar nooit :)

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Is er al iets bekend wanneer het in Europa zal uitkomen. Is de USA is het al te bestellen. Je met een disc bestellen waarvoor je alleen maar de verzendkosten voor hoeft te betalen. Hier staat ms. pacman gratis op.

Meer info over de usa versie: http://www.xbox.com/en-us/livearcade/default.htm

12. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niets, zit er zelf ook op te wachten.
    Zou in het najaar in europa komen, nou weet ik niet ,maar het is al half december.
    Kan ook niets vinden op de xbox live site.
    Geduldig wachten dan maar.

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoorde laatst dat MS via Xbox Live Arcade, game-demo's wil gaan verstrekken die je dus via Xbox Live kan downloaden.... wie weet hier meer van?

14. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Zou een super optie zijn!! demo's via xbox live. Zo kan iedereen ervan genieten(die live heeft). Nu koop ik hier soms het dure OXM magazine voor.

Laten we duimen en hopen.

15. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt goed - maar ja ga jij maar geduldig al die data binnenhalen met je connectie. Zal de datalimiet leuk vinden. Maar de optie is leuk :D.

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ach, PC-demo's of Xbox demo's .... dat maakt niet zoveel uit lijkt mij.

En van het geld dat je uitspaart met OXM's importeren kun je je verbinding weer upgraden :+

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21

Ach met 8Mb downloadsnelheid zal het allemaal wel meevallen qua geduld.... en kheb geen datalimiet so no problemo....... En je gaat toch niet alles downloaden, alleen wat je leuk zal vinden.

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  18. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21

Is er al iets bekend over xbox live aracde ???????? Heeft iemand ergens iets gehoord of gelezen?????

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er tegenwoordig nou nog een datalimiet?? :D

Deel Deze Pagina