[XOne] XBOX Live Arcade

Discussie in 'Games' gestart door Fireballs_nl, 27 mei 2005.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Live Service: Live Arcade

Bij het Engelse OXM zit deze keer een update voor je xbox om de XBOX Live Arcade (classics) mogelijk te maken. Persoonlijk vind ik het erg cool en gelikt eruit zien en fijn dat je van elk spel een demo kan downloaden en spelen. Maar om daar gemiddeld 19 euro per spel aan te besteden... SLIK!

In ieder geval een leuke toevoeging! Wat zijn jullie ervaringen? Heb je al wat gekocht? Welke Arcade games vindt je het leuks en waarom? Wat vindt je van de service zelf?

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk absurde prijzen dat moeten ze zelf ook wel inzien... Doe dan niks :mad:

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    is dit ook te verkrijgen via xboxlive zelf?

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, je moet een opstart disc hebben :mad:

5. Xizor

Xizor WoW addict

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed; ik wist er nog niks van maar via google kwam ik ook games tegen die goedkoper waren, zoals $9,99 en in de US zit Ms.Pacman er gratis bij (da's altijd leuk voor de vrouw/vriendin :)).

Binnenkort die OXM eens checken dan.

6. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Let er wel op: het gaat om de UK OXM en niet de NL versie. In het blad staat ook dat de dienst nog alleen beschikbaar is in de UK (nou ja, ze bedoelen dat de update op de disc daar is uitgegeven en ergens anders nog niet). Maar ja, ook buitenlandse disc'jes vallen hier in de bus :D

Of het in Nederland "officieel" geintroduceert zal worden? Geen idee. Ik snap bv. ook niet waarom ik die Pacman dan zelf ook niet zie; er zijn al zoveel demo's aanwezig.

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ga even morgen naar een boekenwinkel voor zo'n OXM te halen maar die 19 euro per spel is ook wel erg veel ik heb het op www.xbox.nl gezien en omg...
    die msn games kan je gewoon op je PC gratis spelen en daar moet je er voor betalen... en je moet zelfs ook nog voor die magazine betalen om die dingen te kunnen downloaden als de downloads nou 3/5 Euro perstuk waren vond ik het nog oke... maar 19 euro... maar mja dus als ik het optel en als je alle games wilt kopen ben je zo'n 150 Euro kwijt.. gewoon te veel maar je moet ook gek zijn als je ze allemaal koopt :)

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    biljart is altijd leuk natuurlijk. :)

volgens xbox.com zitten de cd's ook in de nieuwe starterkits.

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    19 euro per game vind ik wel erg veel voor arcade games
    op zich een leuk idee, maar niet voor dit bedrag

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    tis btw eerder 12,95 per game, en sommige zijn 19 euro.

11. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    12 euro is nog steeds veel voor spellen uit de oude doos :'-(

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    das dan ook wel weer waar.
    Maar het enigste spel tussen dat rijtje wat mij boeit was biljart :+

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand uit mijn vriendenlijst, stond net online op: Xboxlive Arcade. Zelf vind ik dat Arcade geval wel leuk, maar erge aandachttrekkerij..

15. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf ook maar ff gehaald...meer voor de demo van Moto GP 3 dan wel te verstaan...maar er zitten sommige leuke arcade games bij...die puzzelgames zijn wel top zoals Super collapse 2...maar de prijzen zijn idd wat hoog

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem vanmorgen ontvangen met de post, omdat ik ergens had opgegeven dat ik meer informatie over xbox wenstte te ontvangen :). Dank u, microsoft.

17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook wel benieuwd naar die disc, staat Miss Pacman er ook op?

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee. Ik ga hem nu ff spelen. Ik ben benieuwd :)

edit:/ Het is wel grappig, maar je moet goed uitkijken dat je niet op het verkeerde knopje drukt, voor je het weet heb je het spelletje gekocht, tegen de belachelijke prijs van ongeveer 19 euro per spel.

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  19. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, heb ook de cd vandaag ontvangen. Moeten ze vaker doen iets weggeven.

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb uhm net ook ontvangen. Mijn god wat een prijsen. Ik had echt verwacht dat de spelletjes zon 5 euro zouden zijn. Ik weet bijna zeker dat ik er geen koop. Maar welke vinden jullie het leukste? Bejeweld is verslavend en astro pop vind ik ook geniaal. Dat spelletje met die tank lijkt me leuk online en biljarten trouwens ook. Maar ik hoop echt dat ze die games nog een keer goedkoper gaan maken want ik kan me niet voorstellen dat die games veel gekocht worden.

Deel Deze Pagina