Thanks for waiting to participate in the beta. The response exceeded 100,000. We wanted to let you know we plan to send you an email no later than September 20th regarding your status to potentially be included in our beta test program. You're at the top of our pre-registration list for our ongoing beta program. So you'll be the first to create a Gamertag and the first to know when it's time to get in this incredibly intense, high-speed gaming experience. That means you can start creating a rep before most. In the meantime, check out http://www.xbox.com/live/ for the latest news and updates on Xbox™ Live. Or, copy and paste the link into your browser. Thanks again for your desire to participate in the beta and you will hear from us soon. -Xbox Live Beta Selection Team jo dit is echt vettt
Ik heb precies dezelfde e-mail ontvangen.. Ik had me al ergens in april opgegeven volgens mij.. Nu maar afwachten of het ook echt iets betekend, of dat het gewoon een standaard reply mailtje is..
Yep is gewoon een standaard reply meeltje. Dus moeten we w88 tot ongeveer 20 september (lees meel) Dan kan je zien of je xbox-live mag gaan uittesten. p.s. is deze mail trouwens niet alleen voor de mensen in de V.S.
Whaha k had me pas vorige week opgegeven en heb net de email ontvangen .. k denk dat dit gewoon een standaard reply is want anders is et gewoon vet geluk... Of misschien sture ze iedereen die zich opgegeven heeft de beta kit?
Dat is ook een manier om mensen te strikken! iedereen 50 euro laten betalen,dan hebben ze gelijk de vaste klanten voor XBox-Live En dan,omdat het beta test is.....iedereen een prulletje geven om de mensen te bedanken voor het testen.
Nee, die hebben al DRIE emailssontvangen over de Xbox live selectie geloof ik. Persoonlijk snap ik het nie thelemaal, ik denk dat er wel degelijk verschil word gemaakt tussen de Amerikaans een Europeese Beta tests, de servewr in de UK moeten namelijk OOK getest, dat doen ze heus niet met amerikaanse rakkers.
mijn grote friend bij de xbox chat Kar (zo heten ze allemaal) zei dat wij niet mee konden doen aan de Xbox Live Beta, maar misschien zuigt ie wel uit zijn duim want hij zegt ook dat mijn xbox registratie eens gefixed word en dat gebeurd ook NOOIT!
jep, heb hem ook ontvangen. tja ook in europa moet ie getest worden. mischien hebben ze een bepaald aantal beta-test kits klaar liggen voor het testen van de UK server, en aangezien er in europa(nederland) niet veel mensen een xbox hebben krijgen mischien meer mensen (in verhouding) een beta-test kit. let's hope so. maar we zien wel het is iig geen slecht nieuws. ze (MS - XBOX) zijn er dus iig mee bezig.
Heb hem ook gekregen zie ik net.... als je nu niet wordt uitgekozen ga je je toch wel een beetje genaaid voelen. Wordt je eerst lekker gemaakt...... Ik wil!
Ik zie zonet dat ik hem ook heb gekregen. Ik verw8 er absoluut niet veel van om eerlijk te zijn, dat geluk heb ik nooit. Dus ik zie gewoon wel, Xbox Live schaf ik zowiezo wel, maar beta is natuurlijk ook wel geinig. Boeiend, w88 maar.
Het is al bekent dat alleen Fransen, Duitsers en Engelsen aan de Beta test meedoen. Die gasten hebben hun spullen ook al binnen. Dus laat je niet gek maken, ' k heb trouwens ook dezelfde mail gehad. Anne
Jippppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik heb hem ook .. hij zat nij mijn junk mail! was bijna bang dat ik de enige dude was welke geen message had ontvangen! kewl!!!!! Okay was even blij ... maar ja iedereen heeft deze mail... dus wachten we september af ... ehm .. maar ik verwacht dat men in september andere landen gaan toe laten .. dus maken we kans hoop ik