Ik heb een kapotte communicator en heb dus naar dat microsoft gebeuren gebeld maar hoe lang duurd het voordat ik hem krijg en krijg ik hem uberhaupt wel??
hello dat hoef jij niet te bepalen hoor, daar hebben we moderators voor (en daar ben ik er één van). Gelieve alleen on-topic te reageren. Hoe lang het precies duurt weet ik niet. Er zijn inderdaad al een paar threads hierover, maar ik weet niet of daar in staat hoe lang het duurt voordat je communicator er is. Misschien moet je ze even doorlezen m.b.v. de zoekfunctie!
Mijne was ook kapot, ik had al een paar keer gebeld of ik een nieuwe mocht. Maar of ze begrepen me niet, of ze waren in een slechte bui, want elk telefoongesprek eindigde in: Hmm, I don't understand, oid :{ Maar Go Ahead Eagles heeft ff voor me gebeld, en hem mochten ze blijkbaar wel, want er wordt er eentje voor me opgestuurd GAE, top actie!
Mja, zo'n communicator kan natuurlijk ook maar een beperkt aantal keren het woordje "donders" verdragen. Geen wonder, ik denk dat dit een vaker terugkerend probleem zal zijn bij je, Go Ahead M.
Haha Twi. Nee mijn communicator is niet afgebroken of iets dergelijks maar 9 van de 10 keer hoort een ander mij niet. Dan kloot ik weer een beetje aan dat dingetje van 3 cm lang en dan doet ie het weer voor 1 minuutje. Maar ik heb gister gebeld naar die gasten van microsoft en net was er een gast aan de deur die een pakket kwam brengen uit Duitsland ( tenminste dat stond op het kaartje dat in de brievenbus lag, omdat ik nog lag te pitten ) dus misschien was dat de communicator ( hoop het maar dat is wel erg snel ) maar goed we zullen zien. En Arjan ik weet ook niet hoe het komt maar mij gaven ze er meteen een nieuwe zeg maar nadat ik het probleem heb gezegd. ( snapte er zelf haast niks van met dat brakke engels ) maar goed als het goed is krijg jij en ik nu over 1 week of zo een nieuwe communicator
Hier komt mijn verhaal: Ga er maar lekker voor zitten Mijn zus had eindexamens en ik had net Live! Ik maakte volgens haar te veel lawaai, ze zei dat ze al heel vaak had geroepen, maar ik had natuurlijk niks gehoord met m'n headset op. Op een gegeven moment komt ze m'n kamer binnenstormen, geeft me een hens voor de kop en zegt; Arjaaaaaaaaan! Zo kan ik toch niet leren!! Ik heel rustig, jezus man doe ff henig an Nog niet in de gateh hebbend dat mijn headset dood op de grond lag. Maar zo ging het dus... een paar maandjes geleden. Heb er trauma's aan overgehouden..
van mij was ook kapot...had binnen een week een nieuwe (kwam nog helemaal uit duitsland ook) je moet wel geregistreerd zijn..maar dat kan je ook nog telefonisch doen ik moest mn oude headset opsturen maar die heb ik nog week later belde een chick me voor een enquete..ging over de service en alles wat met xbox te maken had ms is goed bezig
Er kwam vandaag een pakket uit duitsland. Alleen lag ik nog te pitten. Dat was dan dus de communicator. In ieder geval bedankt dan weet ik dat het dus toch goed is gegaan. THNX
heb al op ander thread gezet maarja:heb gebelt en kreeg binne 2 dagen paket binne blijkt dat er een crontoller in zit wat nu?hebben julie een idee?
lijkt me logisch, die helpdesk weer bellen... geven ze je het adres om die controller te retourneren en sturen ze je alsnog een voicecommunicator als ik jouw was zou ik meteen zeggen dat je heel boos bent en geen geld heb om de verzendkosten te betalen misschien mag je die controller dan wel houden
Bij mij zijn ze gister al geweest maar toen lag ik nog te pitten. Nu komen ze vandaag terug. Vet goede service dat van Microsoft ene dag bellen dat je communicator niet goed is en dan meteen de volgende dag ( als je thuis bent of niet licht te pitten ) het ding al in huis hebben. (y) Microsoft
Klantenservice van MS is super. Behalve dan dat ze geen Nederlands spreken. Dat is wel slecht. Ik heb ook al een keer gehad dat mijn controller was gegaard door moto gp en ze stuurden me gewoon een nieuwe en die oude mocht ik houden. No questions asked. Precies hetzelfde toen Tuur zijn headset had gesloopt...Geweldige service!
IK heb mijn nieuwe headset :d Net binnen gekregen. Echt goede service joh. Als je vandaag belt je headset is kapot heb je de volgende dag al een nieuwe. Echt SUPER