[XOne] Xbox Live Connect Probleem

Discussie in 'Games' gestart door Krinion, 10 jun 2011.

1. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik de update voor Crysis 2 heb gedownload en geïnstalleerd kan mijn Xbox niet meer automatisch connecten met Xbox live. Als ik dan wil connect of mijn xbox aan zet geeft deze een error.

Enige manieren om te connecten is handmatig connecten via het dashboard of via network test.

Dit is ontzettend irritant en heb gezocht naar een oplossing, maar heb helaas niks kunnen vinden. Dus hopelijk vind ik hier een oplossing.

Hebben hier meer mensen last van of hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb je misschien een stroom uitval gehad? en wat voor error krijg je ? lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit aan Crysis ligt.

3. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het aan stroomuitval liggen? Volgens mij is dat inderdaad wel een keer gebeurt, maar toen werd de stroom uitgezet omdat een lamp moest worden vervangen.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ten eerste, voor een lamp vervangen hoeft de stroom toch niet echt af alleen een bepaalde groep? of zat de router / modem op dezelfde groep? en hier kan het aan liggen als er een storing is geweest en bijvoorbeeld de kabel is beschadigd door middel van de elektro magnetische straling. vandaar dat internet kabels etc altijd apart moeten liggen als er ook stroom kabels liggen.

En het kan zijn dat er dmv stroomstoring iets gereset is in de router of modem. heb dit zelf thuis ook gehad. mijn poorten stonden open op de router maar mijn xbox gaf problemen. alles verwijderd en opnieuw gedaan en toen was het goed...

Maarja voor mij is het gewoon gis werk en alles na lopen omdat ik niet in jullie configuratie etc kan kijken.... dus ik vraag alle opties die het kunnen zijn... en zo kan ik uiteindelijk achterhale waar het in kan zitten

5. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het proberen en met lamp bedoel ik ook de hele lamp vervangen, dus incl. frame en al voor een nieuwe.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik ben elektricien geweest, ik snap het. maar dan nog is 1 groep genoeg. en eigenlijk hoeft het niet als de schakelaar uitstaat, staat er ook geen stroom op de zwarte / bruine kabel dus kan er niks gebeuren:p

stopcontacten is weer een ander geval:p

Ook voor jou. mocht er nog iets zijn stuur dan even een PM. zie ik makkelijker en sneller als hier. toevallig staat het topic nu telkens al op de homepage dus dat scheelt.

Deel Deze Pagina