Goedendag alle, Vraagje, maat van mij heeft connectie problemen. Xbox live werkt gewoon, hij kan gewoon gamen, geen lag maar zijn stem hapert in een party. Ook word hij geregeld uit mijn party gekicked en dan komt hij er weer automatisch in waar kan dit aan liggen? Mijn Nat staat gewoon open en die van hem ook.... Hoop op een snelle feedback, alvast bedankt.
sorry maar moest even lachen hier op werk iedereen keek me aan van wtf... maar geen idee... misschien conflict tussen jullie internet providers of wat dan ook. Als nat open staat zouden er geen problemen moeten zijn.
i know.. beetje leip. Maar ik weet in iedergeval dat als ik een probleem heb ik het hier kan posten en dan zullen de reactie overweldigend zijn met oplossingen
Dat valt wel mee hoor. Over het algemeen is er altijd wel iemand die je even helpt. Ik denk dat je bericht gewoon is ondergesneeuwd. Daarbij is het nogal een open vraag, zonder heel veel info van jouw kant. Welke router gebruikt hij, hoe lang bestaat het probleem al enz.enz..
Moet je anders gewoon een skype gesprek starten met hem op je smart phone en het maar op die manier doen