Ben xbox live aan het installeren alleen hij geeft een fout The network gateway could not be reached. Verify the ip adresses matchthe settings provide by your ISP kan iemand mij alsjeblieft snel helpen
Eigenlijk wel nico maar die jongen heeft net xbox live en wil zo SNEL mogelijk en antwoord en wat denkt hij? Als ik een nieuwe thread maak dan komt dit op de mainpage te staan en heb ik meer kans dat iemand mijn vraag leest. En WHAT als je hulp wilt zou je best es zeggen welk type verbinding je hebt, hoe je internet je xbox zit ( rechtstreeks, router...) en nog wat informatie anders denk ik niet dat mensen je kunnen helpen.
nee tronky dat dacht ik niet heb nog nooit de centrale live thread gezien dus rustig en heb net gekeken op de centrale @home thread en heb sygate gedownd en het lukt dus bedankt
je hebt het verkeerde mac nummer ingevuld! wat is je provider trouwens? je moet alles normaal laten dus niks invullen behalve je macnummer! die kan je vinden in je pc! cmd typen bij run en dan kom je in dos en dan typ je ipconfig/all dan zie je psychiall adress en daar staat het nummer die vul je in op je xbox mac nummer en klaar is kees
Mkay......... het probleem is volgens mij inmiddels al opgelost (correct me if I'm wrong), daarnaast staat dit zoals gezegd én in het verkeerde forum, én hebben we hiervoor een centrale thread. Case closed, dus.