[XOne] XBox Live Content Downloaden op een andere xbox

Discussie in 'Games' gestart door GForce, 13 jun 2003.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    XBox ergens anders

Ik heb nog geen live, maar een vriend geeft dat wel. Aangezien ik wel eens ben hem speel maar er eigenlijk nu nog te weinig spellen zijn om live te spelen wacht ik nog ff.

Nu is mijn vraag of ik bv bij hem thuis extra content kan downen van bv Splinter Cell. Dan wel op mijn xbox naturlijk. Zo jah heeft dat consequenties vor hem dus kan hij bv de zelfde content maar 1 keer downen ?

2. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon jouw xbox bij hem op Xbox Live aansluiten en dan dingen downloaden.
    En voor hem heeft het geen consequenties, je kan content zo vaak downen als je wil.

3. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0

Kan volgens mij niet, want op de xbox waar je de content download zit geen Xbox Live account op. Dus dan kun je niet op Live.

4. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zijn live account op een memorycard zetten en die dan op jou Xbox zetten. Dan doe je account recovery en kan het wel. Je moet daarna alleen dat account wel weer ff terug zetten naar zijn Xbox. Anders werkt ze live niet meer :p

5. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mij is xboxlive en de content gebonden aan een code van jouw xbox, die je alleen met een programma kan veranderen als je hem hebt omgebouwt

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Yous je weet het niet :) je hebt niet eens XBL ik weet het ook niet daarom hou ik mijn mond..alleen heeft femmerink gelijk volgens mij :)

7. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    het zou kunnen dat alleen de gedownloade content aan jouw xbox gebonden is, en het abbonement niet, had het ergens gelezen. dan kan de manier van femmerink misschien wel

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thread titel aangepast ... maar dit is geen probleem ... het wordt wel aangeraden om een memory card voor jouw account te gebruiken ...

Deel Deze Pagina