[XOne] Xbox Live+creditcard nummer

Discussie in 'Games' gestart door JanKost, 10 sep 2002.

1. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Klein vraagje:

Iedereen heeft natuurlijk wel dat filmpje gezien van 14 minuten dat Xbox Live! werd geintroduceerd, nu is mijn vraag:

er werd op een gegeven moment gezegd, don't mind the creditcard information, want toen stond er een billing adress en creditcard nummer en shit, maar waarom moet je een creditcardnummer invoeren?, want je hoeft toch nergens voor te betalen, alleen dat pakket maar dan?? waarom hebben ze dan je nummer nodig?

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet per maand een bedrag abbonements geld dokken.

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nou, er is altijd verteld dat je een 1malig bedrag moest betalen hoor, dus alleen dat pakket kopen

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neej, isnie waar...
    In dat pakket zit 1 jaar gratis abbo.
    Het 2e jaar kost extra geld duz...
    Enne, sommige grote downloadz kosten ook geld :mad:

5. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die downloads kan ik wel begrijpen. Als je bijv. een demo wilt hebben, vind ik het logisch dat je die niet zomaar gratis kunt downloaden. Vind het trouwens ook wel lullig dat je per maand moet betalen. Als je bijv. een maand weg bent betaal je gewoon terwijl je niks doet. Kunnen ze niet betalen per 'tikken' of hoe zeg je dat. Gewoon naarmate je gebruik. Want ik kan me voorstellen dat niet iedereen die maar een paar keer gamed over internet zoveel wil gaan betalen per jaar...

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Frag als ze het een beetje professioneel doen dan geef je ze 1 keer je credit card info en gaat het daarna vol automatisch per maand. Misschien geven ze ook nog wel korting als je het per jaar betaalt.

Ze hebben dan te zijner tijd wel wat opties waar je uit zal kunnen kiezen. Komt vanzelf wel

7. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes, het is 50 dollar per jaar. Het gaat niet per maand.................

Deel Deze Pagina