[XOne] Xbox live creditcard??

Discussie in 'Games' gestart door PhoeniXiaN, 26 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje....
    moet je voor live! nou echt een creditcard hebben of is er tegenwoordig iets nieuws op de markt?? (ik heb et niet zo gevolgd..) want volgens mij zijn er door dat creditcard gekloot al veel mensen van xbox live! afgeweken en misschien zelfs naar NGC online gegaan, daar koop je elke maand een kaartje in de winkel en moet je m invieren in de nieuwe maand... dus kan je ook een maandje overslaan... wat ik dus echt wou weten is:

Xbox live!, creditcard ja of nee??????

stomme creditcard, ik heb er geneens een ik ben te jong |:- |:- |:- dus als je t mij vraagt gaat microsoft ietsje te ver met die creditcard...

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ja! Maar vanaf begin volgend jaar kun de zogenaamde 'scratchkaarten' gebruiken!

3. poepman

poepman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel ik vind het een heel goeie en veilige manier van betalen... en er je bedoelt waarschijnlijk dat je een visa kaart nodig hebt want met een gewone credit card gaat het (NOG) niet, want Microsoft zou gezegd hebben dat ze met de start van een nieuw xboxlive jaar met een gewone creditcard zou kunnen betalen... goed nieuws dus voor al diegene zoder VISA

4. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh dan pas ik kan niet w88

btw hoe voeg ik een avatar toe :eek:

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij duidelijk vermits ze in Amerika bijna geen bankkaarten hebben, daar is het alleen maar creditcard...
    Ik vind het zelf ook O-) **** O-) want ik heb ook geen visa noch creditcard.

Hopelijk komen ze snel op de markt, dan kan ik eens opscheppen tegen die buur van me }:] Met zijn stomme PSOnline :mad: Altijd maar opscheppen :mad: Maar dan zal ik eens mijn :9 1000 x betere :9 Xbox Live bovenhalen 8)

Dus.... voorlopig nog alles met creditcard :+

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat ze in de VS geen bankpassen kennen.
    ze hebben voor de cc gekozen omdat deze over de hele wereld werken en cc's niet

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina