Hey mensen, Ik heb gezocht met de zoekfunctie maar kon het juiste niet vinden. Hoeveel verbruikt Xbox Live bij jullie? Ik ben de net in totaal 14 minuten bezig geweest met de demo's en effe UC testen. Ik heb de Kola Cell missie voor Splinter Cell gedownload. In totaal had ik 43 MB binnengehaald vandaag volgens mij provider (Zeelandnet). Terwijl mijn pc niks download en ook nog maar net aanstaat. (Zit op kamers en ik ben de enigste op dit moment die inet gebruikt en mijn pc download niks - geen msn enzo) Gebruikt Xbox Live nou echt zoveel dataverkeer downstream?
Kola Cell level is volgens mij al iets van 30mb oid. Hoe je dan aan die overige 13mb komt... je ne sais pas .
Dat zou best wel eens kloppen. Ik heb vanmiddag bijna 3 uur dedicated host gespeeld voor UC en daarin werd gemiddeld 210 kbs upload en 130 kbs download verbruikt, in totaal dus zo'n 221 Mb upload en 137 Mb download.
Re: Re: Xbox Live: Dataverkeer Mijn ISP: Zeelandnet heeft een persoonlijke pagina waar je kan zien hoeveel je die dag al heb gedownload-upload. Is Kola Cell zo groot? ghehe en stiekem porno downen doe ik niet meer .. zit weinig nieuws tussen
Re: Re: Re: Xbox Live: Dataverkeer zo groot is dat niet, denk aan textures, geluiden etc... Ik zal deze week ook eens bij gaan houdenhoeveel ik verbruik, maar het zal wel belachelijk veel zijn idd. Maar och ik heb geen datalimiet zoals bij Zeelandnet
Re: Re: Re: Re: Xbox Live: Dataverkeer Damn das echt wel beter. ADSL zeker? Ik mag 5000 mb per maand verbruiken .. veels te weinig. haha ik zie net dat de teller het weer eens niet doet. Gratis downen .. zucht ..
Re: Re: Re: Re: Re: Xbox Live: Dataverkeer Dan zou iktoch gaan upgraden .. want dan heb je volgens mij ook geen snelle verbinding
30 Gb = 30 * 1024 Mb = 30 * 1024 * 1024 Kb = 31457280 Kb. Als je er van uit gaat dat Unreal Championship zo'n 4 Kb/s gebruikt, dan zou je dus per maand zo'n 7864320 seconden kunnen spelen oftewel ruim 91 dagen per maand (en met een limiet van 5 Gb kan je dus zo'n 15 dagen per maand spelen).
hallo ik weet niet of dit ik dit hier goed post maarja ik probeer het toch maar..... weet iemand of een dataliet van 10 gig per maand voldoende is om een spel zoals pgr2 met headset 1 uurtje per dag te spelen? of kom je dan boven je datalimiet?
Lijkt mij erg sterk....maar gebruik de zoekfunctie van het forum , want volgens mij was hier een thread over....
Ik weet wel 300% zeker dat je wel meer dan een uurtje per dag pgr2 kan spelen met een datalimiet van 10 gig per maand
Dat denk ik ook wel. De (meeste?) Xbox Live games zijn zo geschreven dat ze zo efficient mogelijk met het netwerk omgaan (teneinde niet te veel bandbreedte op te vreten). Dat is nou net de reden dat multiplayeren via Live veel beter gaat dan via bijv Xbconnect. Bovendien ben je tijdens dat uurtje per dag niet constant aan het racen maar ben je ook bezig in de lobby, met het opbouwen van games, enz... Edoch, ik heb geen harde gegevens omtrent het dataverbruik van bijvoorbeeld PGR2. Ik zal eens zien of ik het kan meten.