Xbox live demo's

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vivi Ornitier, 16 jul 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gaan we eindelijk eens Xbox live enabled demo's krijgen bij bv. OXM ?? nog bij geen enkel blaadje heb ik live demo's gezien,en dit zou ik best wel leuk vinden!!

groeten

2. EricGOD

EricGOD *******

Leuk Bevonden:
    0
    Demo's !

Helemaal mee eens. Can't wait!

Het is nu zelfs wel andersom... downloadable content op OXM demo's DVD. (Splinter Cell)

3. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Nou weet je wat die live demo's wel niet kosten, dat proppen ze niet gratis in zo'n blad of ze maken het blad heel duur.

Snappie

4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blad is al heel duur. En waarom zou een multiplayer-demo duurder zijn dan een singleplayer-demo :confused:

5. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ja ,waarom zouden die duurder zijn?? PC gameplay heeft altijd een shitload (multilplayer) demos ,en dat blad is niet zooooo duur (ik d8 7.5 €,of minder zelfs)

6. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    tja, ik vraag me af of het duurder is om en Live demo te maken dan een offline demo. Het is natuurlijk wel zo dat het qua marketing veel effectiever is Live demos te verspreiden, bv. voor een nieuwe shooter, boeien zo'n SP demootje, terwijl een onlione demo best interessant is....

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mjah ik snap ook niet hoe HugHes er bij komt dat een live demo duurder is dan een offline demo.

Ik zit zelf vooral te wachten op de downloadbare demo's, deze zijn gewoon gratis en je hoeft er ook geen magazine voor te kopen ofzo! :9

8. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    lekkeur!!!! wat leuk ,binne een maand ineens op m'n xbox live dashboard : "Download now : Halo2 playable demo" w000000000t :cool:

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jaja, dream on! :+

Maar als ik het me goed herinner zijn er wel downloadable demo's beloofd! :eek: Kheb ze nog niet gezien... :'-(

10. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit wel een goede zet zou zijn van M$. dat maakt pc gamen ook leuk vindik ,ff lekker een demotje downen om te sjekken of het spel goed is etc...

Deel Deze Pagina