[XOne] Xbox live disconnect zodra je gebruikt maakt van online na de Update(toeval?)

Discussie in 'Games' gestart door ITombaLaBombaI, 4 nov 2010.

1. ITombaLaBombaI

ITombaLaBombaI Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds 2 November na de update( misschien toeval) kan ik niet meer online spelen met mijn xbox. Wel heb ik verbinding maar zodra ik naar marketplace ga of ik bij een spel op multiplayer ga ligt het hele netwerk er thuis uit.

Iemand die hetzelfde probleem heeft of iemand die de oplossing weet?

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blijkbaar niet de enige. Klopt, deels ook in mijn geval. Ik was wel connected met Live en zodra ik bijv. marketplace ging bezoeken werd ik gedisconnect. Ik had UnPn aangezet in mn router, dus had de instellingen van handmatig naar automatisch maar neergezet in de xbox en toen werkte alles weer. Wellicht kun je dat eens proberen? (ip automagisch laten toewijzen). Of tis een probleem van een hele andere orde. Succes.

3. ITombaLaBombaI

ITombaLaBombaI Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles op de xbox staat op automatic en het werkt echt nog niet. Vandaag kreeg ik opeens weer een update op de xbox en hierna werktte het weer. Echter toen i later weer wou spelen was het probleem weer terug. Ook de klantenservice gebeld en hierna het werkgeheugen verwijderd en mijn profile gedelete en gereecovered zonder enig resultaat.

Wie o wie kan mij helpen want bij de klantenservice zit ook een stelletje bananen:'-(

4. ITombaLaBombaI

ITombaLaBombaI Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina