Sinds 2 November na de update( misschien toeval) kan ik niet meer online spelen met mijn xbox. Wel heb ik verbinding maar zodra ik naar marketplace ga of ik bij een spel op multiplayer ga ligt het hele netwerk er thuis uit. Iemand die hetzelfde probleem heeft of iemand die de oplossing weet?
Ben ik blijkbaar niet de enige. Klopt, deels ook in mijn geval. Ik was wel connected met Live en zodra ik bijv. marketplace ging bezoeken werd ik gedisconnect. Ik had UnPn aangezet in mn router, dus had de instellingen van handmatig naar automatisch maar neergezet in de xbox en toen werkte alles weer. Wellicht kun je dat eens proberen? (ip automagisch laten toewijzen). Of tis een probleem van een hele andere orde. Succes.
Alles op de xbox staat op automatic en het werkt echt nog niet. Vandaag kreeg ik opeens weer een update op de xbox en hierna werktte het weer. Echter toen i later weer wou spelen was het probleem weer terug. Ook de klantenservice gebeld en hierna het werkgeheugen verwijderd en mijn profile gedelete en gereecovered zonder enig resultaat. Wie o wie kan mij helpen want bij de klantenservice zit ook een stelletje bananen