Ik heb een vraag / probleem: Ik heb sinds januari xbox live! zeer leuk, alleen werkt het niet zoals ik zou willen. Iedere keer ben ik online en ineens komt er in mijn beeldscherm te staan "your networkcable is disconnect" terwijl mijn netwerkkabel gewoon aangesloten is. Live valt dus continu weg. Het is een nieuwe kabel heb zelfs door een erkend bedrijf alle stekkers er opnieuw aanlaten zetten, heb een router die heel nederland heeft (multi modem) mijn andere 2 computers in het netwerk hebben totaal geen problemen met de internet verbinding die overigens meer dan snel genoeg is. Heb microsoft gebeld die zeggen dat ik 3 poorten moet open zetten heb ik gedaan, heb mijn internet provider gebeld die zeggen dat het gewoon moet werken weten het ook niet. Ik heb ook contact gehad met de fabrikant van de router we hebben van alles geprobeerd (firewal uitzetten, de poort van de xbox continu opengezet andere poorten gesloten etc) Kortom ik weet het niet meer......iemand van julie misschien???
ik heb het een paar weken geleden een paar dagen gehad. bij mij was het probleem (volgens mij, of het was HEEEL toevallig) dat ik KAZAA of een ftp aan had staan die veel kb's en bandbreedte vroeg, dat mijn xbox live er af en toe uitschoot. heb downloads van de pc uitgezet en ik Live weer lekker zonder lag en disconnects. maybe is dat een oplossing. anders zou ik het niet weten succes
nee heb dat ook geprobeerd met computers aan en op LIVE en alle PC's uit en dan op LIVE was ook geen verbetering kortom daar lag het ook niet aan.
hij zei toch dat het een niewue kabel was....en nog laten aansluite...misschien is de de vrije poort van het modem kapot, probeer een andere....
Mijn verdenkingen gaan eveneens uit naar een hardwrae probleem, en dat betekent mogelijk toch een kapotte LAN kabel, of een kabel van slechte kwaliteit, of misschien een kapotte poort op je router. Dus probeer een andere kabel en probeer een andere poort op je router.