Hey, ik heb sinds begin maart mijn Xbox 360. Ik heb er verder nooit problemen mee gehad, tot na de herfst-update. Op het moment dat ik met iemand in private chat wil( me buurjongen paar huizen verder) lukt dat niet. Ik klik met Y op zijn naam, pagina word dan verzonden, en vervolgens zegt hij dat hij het volgende ziet: het berciht dat ik in private chat wil, dan klikt hij er op. Dan ziet hij mijn naam staan met joning chat, en na een paar seconde verwdwijnd dat weer, en is het over. ( omgekeerd zie ik hetzelfde als hij mij een uitnodiging stuurd)Ook was het onmogelijk online tegen elkaar te spelen. Ik vond dit erg vreemd, en ben toen is andere mensen gaan uitnodigen voor een private chat.Bij de 1 werkte het perfect, bij de ander weer precies dit probleem! ook als ik soms berichtjes zend naar mensen krijg ik een foutmelding in beeld dat het bericht niet verzonde kan worden! allemaal erg vervelend, aangezien ik nu dus sinds een weekje in de problemen zit hiermee, en daarvoor was er nooit wat aan de hand. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
misschien kan je de vraag hier stellen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=83288&page=57&highlight=xbox live
Dit had ik laatst ook met een vriend. Er is niemand in jullie huizen toevallig aan het downloaden? Dat was toen bij ons het probleem
ik heb dit dus ook met sommige vrienden en het komt bij mij doordat mijn router op ''strict'' staat...
hoe verander je je router instellingen? + dat ik het nu ook met bepaalde mensen heb, waarmee ik het vroeger niet had!