[XOne] Xbox live doet gek!

Discussie in 'Games' gestart door Hoogvliet, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb sinds begin maart mijn Xbox 360. Ik heb er verder nooit problemen mee gehad, tot na de herfst-update.

Op het moment dat ik met iemand in private chat wil( me buurjongen paar huizen verder) lukt dat niet. Ik klik met Y op zijn naam, pagina word dan verzonden, en vervolgens zegt hij dat hij het volgende ziet: het berciht dat ik in private chat wil, dan klikt hij er op. Dan ziet hij mijn naam staan met joning chat, en na een paar seconde verwdwijnd dat weer, en is het over. ( omgekeerd zie ik hetzelfde als hij mij een uitnodiging stuurd)Ook was het onmogelijk online tegen elkaar te spelen. Ik vond dit erg vreemd, en ben toen is andere mensen gaan uitnodigen voor een private chat.Bij de 1 werkte het perfect, bij de ander weer precies dit probleem! ook als ik soms berichtjes zend naar mensen krijg ik een foutmelding in beeld dat het bericht niet verzonde kan worden! allemaal erg vervelend, aangezien ik nu dus sinds een weekje in de problemen zit hiermee, en daarvoor was er nooit wat aan de hand. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

2. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ben net nieuw op dit forum:p zit er pas een uurtje op:) dus ik ken het allemaal nog niet zo goed:)

4. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik laatst ook met een vriend.
    Er is niemand in jullie huizen toevallig aan het downloaden?
    Dat was toen bij ons het probleem

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit dus ook met sommige vrienden en het komt bij mij doordat mijn router op ''strict'' staat...

6. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe verander je je router instellingen? + dat ik het nu ook met bepaalde mensen heb, waarmee ik het vroeger niet had!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina