Hoi hallo allemaal
Ik las net in het nieuws overzicht dat er nieuwe maps te unlocken waren voor counter-strike. In dit artikel stond een zinnetje wat mij een beetje tot denken zette en waar ook ook al eerder over gedacht had.
´Simpel gezegt leverde Microsoft met Counter-Strike een product af waar moedwillig content van achtergehouden werd om te doen alsof dit extra was voor Xbox Live gebruikers´
Aan de ene kant ben ik het eens dat dit niet de mannier is hoe ze downloadable content moeten aanbieden. Maar aan de andere kant kan ik me voor stellen dat ze het zo doen.
Een voordeel is dat we geen grote bestanden hoeven te downloaden waardoor servers ook niet zwaar belast worden.
Maar om even op de quote uit dat artikel terug tekomen ben ik het ook niet eens.
Waarom niet.
Ik zie namelijk geen verschil met unlocken of downloaden. Dit zeg ik omdat het namlijk niet gebruikelijk is dat mensen als een product klaar is nog verder ontwikkellen aan die game. Ik ben dan ook van mening dat alle downloable content al klaar was voordat het product de deur uit gaat. Dus wat maakt het dan uit of het al op de dvd staat of dat je een grote file download.
Graag hoor ik jullie mening hierover.
Voor de mod´s ik wist niet precies in welk forum ik dit moest plaatsen dus al hij fout is willen jullie hem verplaatsen naar de juiste plek bvd. MisTicMac
Laatst bewerkt: 16 dec 2003