[XOne] xbox live draadloos kan dat?

Discussie in 'Games' gestart door Hans NL, 27 feb 2003.

1. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel ik wil xbox live nemen. mijn computer staat beneden en ik mag geen gaten gaan boren dus de enige oplossing is dat het draadloos kan. nu vroeg ik mij af of dat kan en dat de xbox dat ding dan meteen herkend?

2. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox staat trouwens 1 verdieping erboven

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    zet het ff in het xbox live forum dan.

4. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit kan ZEKER!....xbox live ondersteunt een wireless network....maar of het zo verstandig is in verband met internetsnelheid valt te betwijfelen....maar volgens officiele recources word dit standaart wel ondersteunt..

5. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je 300 tot 400 euro wilt uitgeven. (wireless router +/- 200 + wireless accesspoint +/- 150 euro)
    hoe het werkt staat wel elders in dit forum.

6. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb ene wireless netwerk met me xbox en een wirteless network reciver die in de UTP gaat :) allen jah linksys kost je well wat geld 8)

7. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Wireless is tegenwoordig doorgaans 11mbit, dus dat is snel genoeg voor xboxlive. Heb alleen totaal geen ervaring daarmee, dus weet ook niet of dat wireless betrouwbaar is (dus constante verbinding enzo).

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ok, in die situatie zit ik dus ook...
    *alhoewel bij ons de pc ook bovenstaat maar de Xbox in andere kamer, en mag ook niet boren ofzo*

Ik wilde zelf inderdaad eerst ook wireless totdat ik erachter kwam dat het heel erg duur ging kosten!

Heb nu een andere oplossing, ik ga de kabelmodem in de meterkast laten instaleren (heb @home besteld) en zet meteen een router in de meterkast.... Ik trek de beide kabels door naar boven door de verschillende buisjes. Dat gaat dus ook!

9. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Moved --> Xbox Live/LAN forum

10. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry ik wist niet dat er ook een xbox live forum was maar als het zo duur is gaat het feest niet door helaas

Deel Deze Pagina