[XOne] xbox live een dure grap?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 30 jan 2003.

1. Xbox Live, dure grap??

Ik ben benieuwd hoe het over een tijdje bij Live gaat werken. Wanneer je met een creditcard betaald, raak je natuurlijk na een tijdje gewend aan de makkelijke mannier van betalen. Het geld stroomt heel geleidelijk en ongemerkt van je rekening af.
    Ik zie het zo gebeuren dat ze ons allemaal een tikkie verslaafd willen maken 8) En dan de tarieven flink omhoog krikken zodat je uiteindelijk toch weer heel wat euro's in de maand kwijt bent.

Wat denken dat }:] Bill}:] zijn motieven zijn?

2. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Xbox Live, dure grap??

Ik denk niet dat Microsoft zo werkt. Ze mogen al blij zijn als ze een paar Xbox Live setjes in Nederland kunnen verkopen... :D Zijn er tenslotte maar 500... :D

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Maar 500 :eek:

4. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Xbox Live, dure grap??

Tuurlijk geloof je het zelf van die 500?
    Lijkt me een beetje stug, denk eerder aan 5000...

en dat ze opeens de prijs omhoog gaan gooien kan niet eens, want ze hebben geeneens een prijs vastgesteld |:-
    En ik denk dat microsoft wel redelijk zal blijven, want geld verdienen kunnen ze daar wel hoor :)

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als MS ziet dat er binnen 1 week in america al 150.000 starter-kits worden verkocht, denk je dan echt dat ze zo dom zijn om maar 500 starterkits voor heel nederland te leveren.

MS zal er in ieder geval voor zorgen dat iedereen die wilt een starterkit kan kopen hoor.

Jullie moeten niet alles geloven wat je leest!

6. Het lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk dat er maar 500 komen. Denk eens aan de enorme productiecappaciteit waarover Microsoft beschikt.
    Het is gewoon een simpele verkooptruc van bedrijven, mensen of oplichters }:] waarbij je ze kan pre-orderen.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2003
  7. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Xboxer2 het heel goed ziet, in zo vere.......

In de USA zijn er heel veel mensen die hun XBL abbo op 15 NOV hebben afgesloten toch? 3 x raden welke game er hoogst waarschijnlijk op 15 NOV 2003 (in de USA) gereleased wordt?..... juist!! (als je niet weet wat ik bedoel, go stand in the Fk'n corrner)

Wij In Europa hebben iets meer massel, nouja dat is nog niet eens zeker, mischien dat halo2 hier pas maart 2004 komt, in dat geval gooi ik mn xbox uit het raam!

maarja ik denk dat het toch minimaal 10 $ of 15 Euro (wij moeten met alles meer betalen dus ja) voor een maandje XBL moet dokken...
    Is opzich geen hoog bedrag hoor, daar hoor je me echt niet over zeuren, ik vind het hele Ccard sys gewoon kut!

Wat ik wel ronduit belachelijk vind, is betalen voor D/L content, komop man, dat slaat nergens op! strax moet je een euro gaan betalen voor een niewe skin ofzo, dat zou wel zo cheap van Microsoft zijn, maar helaas zie ik het wel die kant uitgaan....

Oja waar ik nog over dacht, wat gebeurd er met Battle.net als Microsoft de boel (Vivendi) overneemt?

Ok ik heb deze post nog is nagelezen, en het lijkt allemaal een beetje negatief, hou er wel rekening mee dat dt allemaal IMO is

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf geloof natuurlijk niet dat er maar 500 units zullen zijn per 14 maart. Maar het zou altijd kunnen in het slechtste geval. Want wat als de deadline op 14 mrt is gezet en ze qua serverinrichting etcetc de boel gewoon nog niet voor heel xboxend nederland operationeel hebben, dan kan ik me voorstellen dat er eerst wordt bekeken wat de max is qua concurrent users en dat daar het aantal starters kits op wordt afgestemd.

Daarnaast zie ik alles over een jaartje wel weer verder. Misschien zijn er alleen maar klote xbl titels. Heb er tot nog toe echt weinig gezien waar ik echt warm voor loop. Maybe halo2 ofzo lijkt me prima, maar UC vind ik bijvoorbeeld superonrealistisch en dus helaas niet echt leuk om te spelen.

En dan na een jaartje, gewoon 10 euro's per maand afcashen..ik wacht eerst ff af of ik echt wel meer dan 50% op xblive spendeer.

groet,

m-X

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net gebeld met Xbox Support
    en ik heb wat teleurgestelde antwoorden en de meeste wisten sommge antwoorden al

Q: Do you need a CC for Xbox Live?
    A: Yes

Q: Can you pay an other way than CC?
    A: No, not at the moment

Q: How much is it going to cost after the first free year?
    A: Huh? Free year? That is only at 3 countries: United Kingdom, France and Germany (the beta/test countries).
    After 14 March the official launch date it is going to cost 59,99 euro's by year.

Q: Is Downloading Content going to cost extra money?
    A: Yes, how much is unknown

Q: What you going to get by the Xbox Live (Beta) Starter Kit?
    A: A voice communicator, the software to install Xbox Live and two Demo's Moto GP and Whacked

10. Jasperaldo

Jasperaldo Prof voetballer

Leuk Bevonden:
    0
    huh ?

Q: How much is it going to cost after the first free year?
    A: Huh? Free year? That is only at 3 countries: United Kingdom, France and Germany (the beta/test countries).
    After 14 March the official launch date it is going to cost 59,99 euro's by year.

Q: Is Downloading Content going to cost extra money?
    A: Yes, how much is unknown

Q: What you going to get by the Xbox Live (Beta) Starter Kit?
    A: A voice communicator, the software to install Xbox Live and two Demo's Moto GP and Whacked

===

huh?
    ik dacht dat het 1e jaar gratis was?
    Dat zeiden jullie allemaal, nu heb ik al zon starter kit besteld

gvd ****** microsoft

11. Ik denk dat jij zo'n beetje de enigste was die dit nog niet wist:D

12. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met aankoop van je starterskit betaal je ook gelijk 1 jaar Xbox Live.

Na dit jaar moet je per maand of jaarextra gaan betalen

13. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Tja als je de zoekfunctie had gebruikt had je geweten dat in je starter-kit de aanmeldingscode voor het eerste jaar zit.

De €60,- die je betaalt is dus voor de communicator, twee demo`s en incl. 1 jaar Xbox-live!!

14. Jasperaldo

Jasperaldo Prof voetballer

Leuk Bevonden:
    0
    k dan :)

ik was al bijna op weg naar me opa en oma met een soort van rapport

15. Effe off topic.
    Waarom heet deze thread ineens . Xbox live een dure grap?? & huh?

16. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Zo het wordt steeds vager
    ik had net weer gebeld en ze zeiden
    dat je alleen xbox live starter kits online kan krijgen 14 maart

17. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat een mod vond dat de thread Huh en xboxlive een dure grap praktisch hetzelfde waren en ze heeft gecombineerd.

18. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er 2 threads tot 1 samengevoegd ofzo :confused:

19. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 30 jan 2003
  20. Is dat weer iets nieuws ofzo? Een thread dichtgooien of hem verplaatsen okee.. Maar om 2 threads samen te voegen terwijl het onderwerp niet overeenkomt vind ik een beetje vreemd. Deze thread ging meer over mogelijke hoog oplopende kosten voor het downloaden op live.

Deel Deze Pagina