[XOne] Xbox live, een usb-modem en wireless netwerk. kan dit?

Discussie in 'Games' gestart door jpw-xboxer, 8 apr 2004.

1. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag xboxlive gaan aanschaffen maar ik weet dus niet of dit kan. wie kan me helpen en als het niet kan zijn er ook andere altenatieven.

2. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    check de zoekfunctie
    deze word waarschijnlijk gesloten

3. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer deze eens,

of een onofficiele lijk deze eens...

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    FAQ

deze vraag is in het live en Networking forum vast wel beantwoord. Je hebt nodig:
    Creditcard
    Breedband internet, 128 kb/s up, 256 kb/s down (toch)
    Een kabeltje. Staat wel in de Faq wat voor. Volgens mij een ethernet RJ-45, maar met een duurattribuutje kan het ook draadloos. Met kabel is veel goedkoper.
    Alle Centrale topics op een rij, ook wireless!
    Een modem waar dat kabeltje in past, dus met ethernet poorten.
    Je kan ook nog Xbox-PC-Modem doen, maar alle mogelijkheden staan gewoon in het forum.
    lees ze

EDIT 2:
    Alles wat je wil weten over 'kabeltjes'
    Let op het verschil tussen Cross over en Normale RJ 45 cat 5 kabels.

Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoals Pejannl in een andere topic duidelijk verwoord ... nee dit kan niet

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Het kan wel, maar je zult een fortuin moeten uitgeven om de juiste apparatuur aan te schaffen. Het eenvoudigste is die USB modem uit de raam pleuren en een andere oplossing kiezen.

Als je al wireless hebt heb je wellicht ook al een router. Zoek daar een ethernet modem bij (pakweg 50 euro op marktplaats.nl) en je bent klaar.

Als je per se met je USB modem verder wilt (waarom zou je dat willen?) dan moet je een router kopen die een USB uplink poort heeft. Draytek heeft zo'n ding. Hardstikke duur. Vervolgens heb je naast een router nog een een aparte wireless access point nodig. Alles bijelkaar moet je dan rekenen op een kostenplaatje van 250 tot 300 euro.

Beter een nieuwe (ethernet) modem kopen en een wireless ethernet router. Kostenplaatje ca 150 euro voor het nieuwste van het nieuwste.

In het kort: Als je rationeel bent doe je het niet met een USB modem. Als je geld teveel hebt weet ik wel een betere bestemming... (Mijn bankrekening, bijvoorbeeld ;))

Deel Deze Pagina