xbox live en ADSL Lite, ADSL Lite is 64kbit/s is dat snel genoeg of is m'n cable basic al genoeg (28kbit/s) voor xbox live aub alleen antwoorde als je het antwoordt weet
Je moet even duidelijk je upload en download neerzetten, dus 2 getallen i.p.v. 1. Met 128kB upload heb je sowieso genoeg, ik betwijfel het of dat met 64kB ook zo is... :{
Jeetje jullie vermelden erg slecht of het kbyte of kbit is..., waarom zou je het afkorten, bijna niemand kent die afkortingen, en het bespaart een hoop gedoe als je die 2 of 3 extra letters extra typt...
das nog niet het grootste probleem, maar ze korten het fout af, Kb is kilobit en KB is kilobyte, ik hoop dat 64 Kb genoeg is want dat heb ik net gekregen...
Huur of leen een Xbox-Live game en je ziet het vanzelf op xbconnect of het gaat met je verbinding.... Je moet er dan nog wel rekening mee houden dat je voicecom. de helft zo'n beetje van de bandbreedte gebruik.
64 kb is te weinig ... warschijnlijk is adsl lite niet voldoende ... tevens gaat er veel data verkeer naar en van je xbox dus zit je snel op je data limiet (van adsl lite) je kan daarom beter upgraden naar adsl basic
dat heb ik ook dan haal je ongeveer zulke snelheden Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Sat Jan 18 2003 om 23:51:56 UTC+0100) Download : 479.8 KByte/sec Upload : 42.1 KByte/sec Connection : 558.0 Conn/min Ping test Nederland : 14.0 ms Kabelfoon Lokaal : 469.7 KByte/sec dat zal wel wel zat zijn toch!