ik probeer al een hele tijd om met mijn 360 op xboxlive te komen. ik heb een internet aansluiting van alice met een copperjet 1616 modem. maar krijg geen verbinding. ik heb de poorten voor xboxlive ook open gezet bij test xboxlive loopt hij op xboxlive failed vast. kan er iets in de instellingen van 360 verkeerd staan. want hij deed het bij iemand anders thuis ook niet. media verbinding met pc en media center werkt wel. Wie kan me hier bij helpen. bij voorbaat dank
Kan je de startpost van deze thread lezen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? en de vragenlijst in deze thread posten .. dan kan ik je beter helpen.. ik heb nu te weinig info
Het Probleem Wat is het probleem (korte omschrijving)?: xboxlive kan geen verbinding maken Welke provider?: alice Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 20mb verbinding Modem Welk merk modem heb je?:CopperJet 1616-2P Modem type?: USB/ Ethernet?:ethernet Internet Delen / ICS Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ??????? Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: windows die in het modem en router staan volgens mij uit Router Welk merk router heb je?: sitecom Welk router type?: dC-202v6 Welke firmware?: Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet De Foutmelding Wat is de exacte foutmelding?: xboxlive failed Wat heb je geprobeerd?: aantal instellingen gewijzigd in xbox handmatig later weer terug gezet naar automat Waar stopt de test?: xboxlive Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): goed nakijken of je alles goed hebt staan. contact opnemen met microsoft
de bedoeling is op mijn router,er zit maar een uitgang op het modem. maar ik heb hem al wel rechtstreeks op mijn modem aangesloten gehad! zelfde probleem
Je zal eerst in de modem een aantal poorten moeten open gooien !! Om welke merk/type modem gaat het ??