[XOne] Xbox Live en Belgacom TV

Discussie in 'Games' gestart door galiaar, 16 okt 2008.

1. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een week Belgacom TV bij mij thuis (digitale tv). Zowel voor de digitale tv als voor mijn draadloos internet wordt er gebruik gemaakt van Ruckus (access point en adapter). Mijn Xbox staat boven op mijn kamer en beneden staat de tv waar Belgacom TV is op aangesloten.

Vroeger verbond ik mijn Xbox rechtstreeks met mijn modem via een Ethernet kabel om op Xbox Live in te loggen, maar dit gaat nu niet meer.

Wat zou ik nu moeten doen zodat ik terug op Xbox Live kan inloggen? Is het de bedoeling dat ik een Wireles Network Adapter koop of zijn er andere oplossingen?

Alvast heel fel bedankt voor de reacties.

Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoe ben je nu verbonden?

3. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik Belgacom TV had, was ik verbonden met een ethernet kabel die van mijn modem rechtstreeks verbonden was met mijn Xbox (de traditionele manier dus).

Maar nu loopt er een ethernet kabel van mijn modem naar het access point van Ruckus. En beneden aan de tv is de adapter van Ruckus verbonden met een ethernet kabel met de decoder voor Belgacom TV.

Maar ik heb gisteren gezien dat er achteraan de decoder nog een opening is om een ethernet kabel in te stoppen. Dus misschien als ik daar een ethernet kabel insteek en die verbindt met mijn xbox dat het dan wel lukt. Maar dan moet ik wel mijn Xbox naar beneden halen en op de tv beneden spelen.

Zou dit kunnen lukken?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat zou kunnen lukken.. ik ken de apparatuur niet

Deel Deze Pagina