[XOne] xbox live en casema, plotseling werkt cs niet meer!

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 10 aug 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo jongetjes en meisjes,

Bij mij heeft xbox live het prima gedaan, echter, vandaag is het ermee gekapt. Als ik naar de troubleshooter ga dan gaat ie een checkup doen en komt alles op groen te staan. Positief te noemen dus. Echter, inloggen bij cs lukt gewoon vaak niet. En zo kom ik outomatisch weer bij de troubleshooter terecht die het allemaal top vind.

Ik heb casema kabel, het multipakket incl de wanadoo modem. Geen router etc. Dus: een directe ansluiting.

Ik heb geprobeerd een centraal topic te vinden, maar die kon ik dus niet vinden :confused: . Dit is wel een specifiek probleem, maar als het ergens anders hoort zie ik het wel.

Mvg

2. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat ook een keer gehad en toen deed ie het de volgende dag weer... :confused: (kheb ook wanadoo)

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    doet hij het nu bij jou wel? misschien zijn ze dan bij de server van casema ofzo aan t kloten...mn inet werkt wel (switch altijd de stekkers om om te kunnen emailen etc of xboxen..)

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Nu doet ie het bij mij wel ja

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Koop gewoon een hubje/switchje/routertje. Kabels de hele tijd van eruit halen is niet zo goed voor je netwerkkaart in je xbox. Maar daar zal het vrees ik niet aan liggen. Bel casema even zou ik zeggen, of check xbox live troubleshooting.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    geen flau idee wat dat betekend. En een hub ofzo heb ik niet nodig, ik zie niet in waarom dat slecht zou zijn ofzo :confused: . Het werkte zo ook prima. Maar in ene live dus niet meer. Maar hou kom ik achter die waardes?

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het inloggen bij Unreal of Rainboxsix het wel? Of ook niet?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    druk bij troubleshooting op Y en noteer de waardes :)

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    1.00.5971.01
    w: 0000 – 000b
    x:0000 – f001
    y:00a8 – 4860
    z:0000 – 0000
    l :161ms (163ms) p:20/ 21

1.00.5971.01
    mt:1 (0015 – 00f0)
    ic: 1 (0015 – 00f0)
    nt:1

is dit gunstig??? :D

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is allemaal goed... dus je probleem heeft een andere oorzaak. Heb je het alleen met cs of ook andere games?

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nou...als ik die test doe dan reconfigureert ie geloof ik wat, alles wordt dan groen (die 4 stappen die die dan uitvoert), en er staat dat ik verbonden ben met xboxlive. Alleen daarna werkt het meteen niet meer. Als ik opnieuw inlog etc. dus ook in het dashbord heb ik problemen.

edit: Ik kom dus gewoon xbox live in, kan mn friendslist bekijken wie er online zijn. Echter, wanneer ik opnieuw inlog dan lukt het niet en moet ik dat hele 4 stappenplan weer doen om opnieuw binnen te komen. Dus als ik een spel wil spelen gaatie automatisch weer naar het dashbord en dat is niet de bedoeling. Kan het zijn dattie met die 4 stappen steeds een weiziging in bijvoorbeeld mn ip maakt en dat niet opslaat? zodat het steeds niet werkt....

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben vandaag even aan het zoeken geweest maar kan geen antwoord vinden :mad:. Ik hoop echt dat jullie iets weten, want ik kom zo niet verder.

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    anyone?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is heel vaag ... wat is de exacte foutmelding als je connectie weg valt. Wat zijn dan je MT NT IC waardes ... etc... misschien moet je toch de helpdesk gaan bellen

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    die waardes heb ik al opgegeven. deze krijg ik wanneer ik die test gedaan heb....

Het probleem is dat er staat:
    1 could not connect to xbox live....
    2 nu gaat hij die 4 stappen uitvoeren in dashbord. Uiteindelijk krijg ik alles groen, en ben ik met live connected. Kan zlfs mn friendslist zien.
    3 Wanneer ik een spel er in doe of opnieuw de xbox aandoe in het dashbord moet er opnieuw ingelogd worden. Ik ga nu weer regelrecht naar stap 1.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en bij could not connect to xbox live .... heb je dan dezelfde waardes? Ik denk dat je de helpdesk moet bellen ...mogelijk is er iets mis met je xbox ... dan moet je de x y z waardes noteren ... die worden dan gevraagd

Deel Deze Pagina