[XOne] Xbox Live en Essent @Home

Discussie in 'Games' gestart door Judge, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    yo, misschien is dit al gevraagd, maar is het makkelijk om je Xbox aan te sluiten als je @home kabel hebt? ik zat erover te twijfelen omdat ik (als ik met mijn PC op internet wil), mijn computernaam en workgroup moet veranderen. hopelijk kan iemand die al ervaring heeft met XBoxLive me helpen. thnx

2. DaSharkMan

DaSharkMan Xbox Gamer 4 Life

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox direct wilt aansluiten hoef je alleen computernaam in te vullen, dit is uiteraard bij xbox live mogelijk.
    Een router is in mijn ogen een betere oplossing.
    Ik heb @home, en een 4S SiteCom router, en beide aansluit methoden werken

3. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb directe connectie via @home, maar steeds al ik weer de xbox weer aanzet moet ik ff wat klote bij de settings en dat kan hij pas weer connecten. Ik heb alles handmatig moeten invullen, van ip tot dns servers. Is het mogelijk om dit allemaal op automatisch te laten staan en alleel je computernaam invullen (xx123456-x), of moet je dan ook je mac-adres invullen?

4. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook @home, ik heb alles één keer handmatig ingevuld: IP adres, subnet, standaard gateway en DNS (alleen de eerste) en hij doet het gewoon.

5. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb net geprobeerd, je kunt echt alles op automatisch laten staan, je hoeft inderdaad alleen je computernaam in te vullen, dus dit nummer xx1234546-x. Mac adres hoeft ook niet.

6. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    yo thnx :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Centrale Topic @Home

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.