[XOne] xbox live en @home?

Discussie in 'Games' gestart door Iken, 15 dec 2002.

  1. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp kunnen alle mensen die internetten via @home xbox live wel vergeten aangezien de 16kb/s upload stream?

    Of gaat @home de upload stream verruimen?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    16 kb/s upstream is zover ik weet genoeg. Ik heb met ADSL ook maar 16 kb/s,
     
  3. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees in een andere thread op dit forum dat 128kb/s het minimum is voor een goede gameplay. :mad:

    16kb/s is zowiezo belachelijk laag en niet meer van deze tijd!
     
  4. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    @home levert inderdaad 16kb upload en dit is genoeg! Gezeik over 128 kb upload en zelfs 256 kb voor halo is onzin. dit moet download zijn en dat kan @home makkelijk aan.

    -----------------------------------------------------------------------------------
    OWNZ: xbox, 2 contollers, Sega pack + DOA.
    SC is coming for christmas

    p.s. Wouter ik had dit per ongeluk in nieuw onderwerp gezet. Delete die ff. Heet nu z of zoiets
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    128 kbit dan vast :) 8 bit is 1 byte. Bijna niemand in NL heeft 128kb/s
     
  6. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,
    128 kbit upload is ongeveer 16 kbyte (theoretisch)
    En volgens moet dat toch echt wel voldoende zijn.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als een game 16kb/s upload vereist dan is er echt iets mis met de netcode :)
     
  8. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0

    Er zijn een hoop mensen met 128kb/s, je maakt zelf ook de fout door kilobit op te schrijven, en zelfs eik dat ook nog genees. Kilobit=Kb(kleine b moet je aan klein denken) KiloByte=KB(groote B dus ook groter)
     
  9. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch is 16kb/s niet meer van deze tijd en moet dat gewoon omhoog. Period!

    Maar mijn vraag was of het genoeg is voor xbox live en dat is het dus blijkbaar dus no problems here. :) Kan op mijn pc alles aan dus dacht al wel dat het voor de xbox voldoende zou zijn.

    Maar wat als je een game host? Nog steeds voldoende?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Op Xbox Live host je zelf geen games.
     
  11. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nou gewoon iemand is die de up- en download weet van alle providers(@home, chello, enz) en die dan ergens post.....dan zijn we al een heel stuk verder.
    Want ik heb al 800.000 van deze threads gezien, en ik geloof dat niemand er echt wijzer van wordt.

    Dus als iemand dat weet........let yourself go!!!!!!!!

    8)
     
  12. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan in de war met xbconnect?
     
  13. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmz kweenie offik het mag zeggen, maar van een zeer goede bron hebbik vernomen dat Microsoft in onderhandeling is met @home om de uploadsnelheid omhoog te gooien.........
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2002
  14. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Keej hier zijn ze voor @home en Chello:

    Abonnement: @Home Breedband
    Download snelheid: 486.4Kbyte/s (3.8Mbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)

    Abonnement: Chello
    Download snelheid: 187.5Kbyte/s (1.5Mbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2002
  15. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    MS is met alle providers aan het praten over xbox live dus ik hoop dat ze een hogere upload snelheid kunnen regelen bij @home.
    Over de downloadsnelheid heb ik niets te klagen want de max ligt boven de bovenstaande waarde. :)
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    NEE ER KOMT GEEN HOGERE UPLOAD DOOR MS, JA 16KB/S IS GENOEG KAN NU OOK UNREAL SPELEN MET 2 MENSEN OP MIJN BOX. EN GEBRUIK GODVERDOMME EENS DIE ZOEKBUTTON

    en die caps was niet perongelijk maar wordt er een beetje ziek van dat dit al het 600ste thread is waarin dit wordt behandeld.
     
  17. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op de providers pagina
     
  18. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox NL gaat in onderhandeling met de providers wat eisen bijschroeven zodat de providers zich Xbox Live gecertificeerd mogen noemen. Dit kan dus inhouden dat als de Upload van een provider niet goed genoeg is deze eerst verhoogd zal moeten worden om aan de eisen te voldoen.

    Niet Xbox Nl gecrtificeerd ? Dan geen XBL voor de desbetreffende provider. En ga er maar vannuit dat elke provider XBl comaptible willen zijn. Geeft hun service meer contect en dus meer klanten. Tis namelijk een oorlog op de breedband markt.
     
  19. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk iets mis met deze persoon.
    Hoe oud ben je eigenlijk? Weet je pappie wel dat je stiekem op zijn computer zit te werken?

    Get a life en doe een beetje relaxed! Ga anders op GOT of FOK zitten zeiken op iedereen.

    Not cool!
     
  20. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    ugh
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2002

Deel Deze Pagina