[XOne] xbox live en hub

Discussie in 'Games' gestart door masterchief, 18 jul 2002.

1. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje ik wil xbox live en gaz dit doen met hub dus mijn broer kan dan op het net met z'n pc en ik kan dan xbox online gamen.
    maar mijn broer twijfelt om het te doen omdat hij denkt dat z'n (surf) snelheid zal vertragen. Is dit waar en zoja is er een grote vertraging of een gewoon zeer lichte vertraging?
    pls reply

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoeveel bandbreedte jullie internetverbinding levert (en dan vooral upload).. Maar uitgaande van de gemiddelde internetverbinding in Nederland zou ik zeggen dat het wel degelijk de boel flink vertraagt als jij online gaat zitten gamen met je Xbox..

Met het huidige systeem van XBconnect gebruikt elke Xbox erg veel bandbreedte omdat de games draaien op systemlink i.p.v. een voor internet geoptimaliseerde netcode die veel minder bandbreedte gebruikt..

Xbox Live games zullen veel minder bandbreedte gaan gebruiken omdat die dus wel gebruik gaan maken van geoptimaliseerde internet netcode..

Probeer het gewoon, en oordeel zelf..

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je moet het hier wel over de gemiddelde breedband-verbinding hebben. (Ik weet niet of jullie dat nu al hebben of niet.)
    Als jullie nu een inbelverbinding hebben en je gaat strax Xboxen+surfen tegelijk over een ADSL of kabel verbinding zal zijn surfsnelheid in het 2e geval alsnog sneller zijn. Als jullie echter nu al breedband hebben dan denk ik dat inflatable wel gelijk heeft. Online-games zijn altijd een zware belasting voor je verbinding, en dat zal met Xbox Live niet anders zijn... :{

4. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zeg gemiddeld dan ga ik uit van een 512/128kbit verbinding..

Xbox Live games zullen minder bandbreedte eisen dan de systemlink games nu met XBconnect..

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Okeej, ik wilde het alleen maar nog even verduidelijken... :+

Ja, dat zei je al! :)

Deel Deze Pagina