[XOne] Xbox Live en Verhuizen

Discussie in 'Games' gestart door Tha Divinity, 20 mrt 2004.

1. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ok aangezien je xbox live account voor een jaar geldig is is het dan ook mogelijk om xbox live te spelen wanneer je in dat jaar gaat verhuizen.... en nog beter gezegd is het ook mogelijk om xbox live te blijven gebruiken wanneer je van Nederland naar Spanje verhuisd???? Ik hoop dat iemand een antwoord op deze vraag heeft want ik zit nu met dit dilemma.

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, dat kan wel, je kan je gamertag namelijk meenemen om op een memory kaart en dan ergens anders spelen.
    Niet vergeten alleen het nieuwe adres op te geven in 'Billing options' op het dashboard..... :p

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Of je gebruikt account recovery naturlich :p

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: (sorry;) puur intresse) ga je verhuizen naar Spanje?:D
    Zo ja naar welke plaats? ik ben een groot Spanje fan en wil er misschien ook nog is heen verhuizen:)

5. harpijn

harpijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu we het toch over verhuizen hebben met

6. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Voordat we complete Spanje threads etc....hier krijgen...laten we on-topic blijven hier en het over verhuizen in combinatie met xbox live hebben.

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    als ik jou was zou ik microsoft gewoon even bellen (zie xbox.com voor het telnr)

8. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ok thnx voor de info jongens, het moet dus zeker lukken en ik bel ga ook nog wel ff langs bij de MS klanten service.

Oh en nog voor haantje als het goed is Palma Mallorca. Tenminste dat is de bedoeling. Ik ben namelijk aan het studeren en ik ben duaal aan het studeren (das periode full time leren en periode full time werken) en van af Augustus ga ik 6 maanden full-time werken.

Maar ik heb vorige zomer in Spanje een meisje ontmoet en het is al goed aan sinds die tijd (Ben nog enkele keren naar Spanje geweest ga over 4 dagen weer yay!!) En nu dacht ik mijn werk periode in spanje door te bregen want dan ben ik daar voor 6 Maanden en dat is wel ff wat chiller ook voor de relatie dus vandaar.

*)

Oh ja als iemand nog een goede jobsite heeft voor functies in Spanje zeg het dan maar in een private message ofzo. Het is wel de bedoeling om echt in het bedrijfsleven te komen dus niet als barman of propper (he das nou jammer was wel wat makkelijker geweest|:- maar ja gaat lukken O-) )

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Euh... Als je in Spanje breedband internet hebt kun je gewoon op Xbox Live. Als je je Xbox meeneemt met je verhuizing dan hoef je ook je account niet op een memorycard mee te nemen of te recoveren, want je account gegevens blijven immers gewoon op je Xbox staan. Je hoeft voor gebruik in Spanje geen nieuwe Xbox te kopen... Hehehe... 8)

Deel Deze Pagina