Hoi kerels! Ik heb Xbox Live, en Wanadoo premiuim, nu is mijn probleem dat ik niet online kom! Ik heb het geprobeert met een router en zonder een router. Is dit een probleem van Wanadoo? Of is dit een probleem aan mijn kant? Zijn er hier ook mensen met Xbox live en Wanadoo als ISP?
Ik heb ook Wanadoo Premium van Casema, maar ik heb nooit geprobeerd om online te gaan. Ik hoop namelijk om met Wanadoo Premium op 14 maart online te kunnen. Je hebt namelijk ook genoeg upload snelheid (128 kb). Volgens mij zal het te maken hebben met het feit dat je nog niet online kunt hier in Nederland.
Je kunt met een starterpack uit een ander land wel online, alleen je moet daar een geregistreerd adres voor hebben uit dat land, gekoppeld aan een creditcardnummer. Kortom, dat probleem heb ik niet, aangezien dit door Microsoft zelf is verschaft. Zij kunnen mij echter niet een twee drie helpen, mede doordat het weekend is, en ik liever nu begin met spelen, zodat ik artikelen kan schrijven. Aangezien hier ook andere jongens aanwezig zijn met Xbox Live, via de beta, of via import van beta uit andere landen, kunnen diegene met Wanadoo Premium mij misschien helpen mijn problemen op te lossen.
En ga je jouw heilige info delen met andere Wanadoo Premium klanten? Niet dat ik dat ben ofzo. Trouwens, ik heb m'n kitje nog niet binnen... waarom jij al wel?
Ik ben hier eigenlijk ook wel in geinteresseerd, want ik koop binnenkort ook een routertje, en heb tevens premium. Ben wel benieuwd of de hele boel wil draaien. Ik maak uit het verloop van de thread op dat het uiteindelijk wel in orde is gekomen. Misschien moeten we maar een aantal walkthrough's maken voor de verschillende ISP's indien nodig. Ik ga ervan uit dat premium het allemaal wel zal ondersteunen.. m-X
ik krijg ook blijkbaar adsl van wanadoo, maar we hebben het hier dan wel over: adsl lite: 256/64 kbit/s ADSL basic: 512/128 kbit/s Kan dit ook met xbox live of niet en trouwens zijn er nog meer low budget adsl providers. ik ben namelijk aan het zoeken maar kom niet verder als chello en wanadoo. Chello valt al af omdat het zo duur is. Help me snel, want dit moet allemaal gebeuren voor live er is
zonnet breedband, kost 34 euro in de maand, dan heb je een upstream van 128 kbit/s, en een downstream van 512 kbit/s. is genoeg voor xbox live, maar het gaat via het versatel netwerk, daar kick ik niet zo op. adsl lite: 256/64 kbit/s---> kan niet met xbox live ADSL basic: 512/128 kbit/s---> kan wel met xbox live
2x sneller ADSL voor maar € 34,- per maand Tijdelijk met gratis modem en geen aansluitkosten ter waarde van € 175,- Zon Breedband Family Supersnel, 2x zo snel als andere aanbieders, en onbeperkt internetten voor het hele gezin is nu wel heel voordelig met Zon Breedband Family. Voor maar € 34,- per maand met tijdelijk het modem + splitter en de aansluitkosten ter waarde van € 175 helemaal GRATIS. Zo'n aanbod vind je nergens, geen enkele provider biedt ADSL zo voordelig aan! Standaard gratis spam- en virusfilter Computervirussen vormen een steeds groter probleem voor iedere internetter en ook spam wordt een steeds vervelender verschijnsel. Daarom worden alle attachments van inkomende en uitgaande e-mail automatisch gecontroleerd op de aanwezigheid van virussen en zonodig verwijderd. Bovendien wordt al het e-mailverkeer gefilterd op spam zodat je in het vervolg zo min mogelijk last hebt van deze vorm van ongevraagde e-mail. Door voor Zon Breedband Family te kiezen, geniet je van de vele voordelen: - Tot 20 x sneller internetten met een snelheid van 512 Kbit/s downstream en 128 Kbit/s upstream - Je hebt een constantere snelheid dan bij de kabel - Altijd online en ook telefonisch bereikbaar - Een vast bedrag per maand zonder bijkomende kosten - Inclusief een gratis modem + splitter - Tijdelijk geen aansluitkosten - Uiterst makkelijk zelf te installeren - Geen datalimiet - Gratis spam- en virusfilter € 34,- per maand - Nu modem + splitter geheel gratis. - Tijdelijk geen aansluitkosten - De abonnementskosten worden 2-maandelijks geïncasseerd. klik
Ik ga nog één keer proberen die gegevens in te vullen op mijn Xbox. Wie kan mij vertellen wat ik in moet vullen. Ik heb deze gegevens: van de NTS PPoE adapter: Hostnaam = casemanv Ip-adres: 62.234.35.85 Subnetmask: 255.255.255.0 Standaartgetaway: 62.234.35.85 DNS-server: 195.96.96.97 Ik heb al die gegevens goed ingevuld maar de Xbox geeft aan dat het Ip adres niet klopt. Wat moet ik doen?
Is niet waar. Is niet NOODZAKELIJK om online te gaan. Alleen als je wil internetten op je PC en XBOX tegelijk. (ZIE HIERONDER)