Als ik online wil ga kan ik niet verbinden, dan doe ik de test en dan staat er bij Xbox live: Failed Vrienden van mij die kunnen wel spelen. Hebben jullie dit ook? Ben ik gebanned? Code: W: 0000 - 0021 Y: 0000 - F021 Y: 3DAB - 4840 Z: 0000 - 0000
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652 hier kan je Fardo het beste om hulp vragen daar is dat topic ook voor .Kijk of jou klacht/oplossing er niet toevallig al tussen staat. Vul anders even zo'n mooi formuliertje in en alles kmt goed
Vraag het daar dan maar nog eens, want je vraag was dan waarschijnlijk gewoon over het hoofd gezien worden. Maar dat wil nog niet zeggen dat je een nieuw topic moet maken. Het best is dat je het dan gewoon nog eens in het topic vraagt (natuurlijk wel de mensen wat tijd geven om te reageren). Vul ook het vragenformulier in dat je in de starpost vindt (zo weet je zeker dat ja alle noodzakelijk informatie hebt gegeven én het valt harder op). Maar ik kan je al met zekerheid zeggen dat je niet gebanned bent, dat je trouwens ook zelf kunnen vinden met de [search]zoekfunctie[/search] of google. Slotje.