WOW! Dan hoef je niet eens lid te worden en je kan al 2 maanden testen, dat is pas vet, overhalend ook! Coole nieuwe functie! Prepare 2 see me online playing Amped 2 for 2 months
En al die mensen maar denken aan 10 euro per maand, die waren echt een beetje dom EDIT: woordje veranderd
en dit staat nog nergens anders maar ik vin het niet zo super nieuws eigenlijk als je nu voor een kitje vijftig betaald het met headset in usa volgen jaar ook maar zonder head set koop je nu een starter kit en je heb volgend jaar nog een head set gratis zo zie ik het
Wat heb je aan die 2e headset als je geen account er mee hebt... Maar Amerika verschillend met Europa? Als ze het daar voor evenduur verkopen als gewone starterkit zal het hier ook wel gebeuren (lijkt mij)...
hmm das nog redelijk veel. Naja zal waarschijnlijk toch niet doorspelen omdat de creditcard van iemand anders is.
de 2 maanden gratis live van een spel is wel erg vreemd!!! Als je al betaald voor xbox live!! Dan heb je nix aan die 2 maanden gratis xbl. Of als je het anders bekijkt!!! Je koopt om de 2 maanden een spel!! 6 spellen per jaar en je bespaart 50 dollar aan xbox live abbo!!!
rolorob, die los verkrijgbare headsetjes zijn vooral bedoeld voor al die dombo's die hun headset slopen en een nieuwe moeten kopen vermoed ik, want zonder een account heb je er idd niks aan..
@inflatable, na nog is grondig te bekijken lijkt mij het voor die 2 gratis maandjes te zijn Want anders kan je niemand horen of niemand iets vertellen...
Het lijkt mij dat je alleen met dat spel live kan BTW, als je de data op je xbox terug zet zal je niet nog 2 maanden extra kunnen zetten zeker ?
Ja, dat zei ik ook al, is heel logisch dat dat alleen voor dat spel geldig is lijkt mij... Zou anders wel dom zijn van MS
Tsja, ik zit op m'n werk...kan niet de hele tijd door gaan MS is idd niet gek, en ze hebben ook wat ervaring met registers, dus dat wissen en nog een keer 2 maanden nemen zit er niet in denk ik