ik heb een Xbox LIVE folder gekregen van ''een bedrijf'' die had hem van de importeur van de starterkits en heeft hem gelijk gemailt naar mij. Klik hier om het foldertje te downloaden in PDF (410kb) de site van BXC is momenteel offline door server problemen maar je ken wel gewoon downloaden de site wordt binnenkort weer geupload zodat jullie je kunnen aansluiten bij de clan
hoeft niet he maar bij die weet je zeker dat het werkt, maar als je nu een modem of router zou moeten halen ,neem er dan eentje die live compatible is
"Kan colorspace Cs6 niet vinden" en "dit bestand bevat bla bla die niet door de viewer kunnen worden verwerkt" moet ik me acrobat opdaten?
leuk pdf tje. Alleen staat er een "typvout" in ----- Waarom heb ik een credit card nodig? Het is de beste manier om je ‘Gamertag’ veilig te stellen. Overigens kun je de aankoop van downloadable content via je credit card blokeren. ----- foei foei foei
Off-topic hoe veel gaat Xbox live per jaar kosten of Hoe duur is xbox live per jaar? EDIT: weet iemand of er een solmedia in enschede zit??
solmedia zit nergens het is een postorder bedrijf en ze zijn goedkoper en rekenen geen verzendkosten. kijk maar op www.blaat.nl ik heb mijn live kitje er besteld voor 54 euro en krijg um donderdag
@ Jelzie Kap eens met reclame maken voor dat SOlmedia. de naam oke, maar de url kun je weg laten. Als Solmedia wil adverteren moeten ze contact op nemen met xboxworld.nl (adverteren@xboxworld.nl)
heb em vanmiddag zien 'staan' bij dixons, maar is geen 'echte' folder, tis soort van winkelsdisplay om klanten te informeren, ook van wat dikker materiaal gemaakt als een normale folder, met een soort van ringbandje dus.
Hij doet het niet IK had namelijk gehoord dat je die ook bij XBconnect kon gebruiken en in de mp mode van halo.