[XOne] xbox live friendlist op je msn

Discussie in 'Games' gestart door heineken, 24 aug 2003.

1. heineken

heineken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat dat kon wie kan mij dat uitleggen hoe dat moet?

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat KOMT nog...dat KAN nog niet :+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: xbox live friendlist op je msn

check 25 augustus ... laat in de avond .. dan gaat de nieuwe service Xbox Live Web (live) ... maar de service die jij bedoeld xbox live alert komt pas volgend jaar volgens mij

4. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: xbox live friendlist op je msn

de service die HEINEKEN bedoelt is niet van 25 augustus, maar wat ooit belooft was en nog steeds moet komen :mad: dus.... ooit 8)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Re: Re: xbox live friendlist op je msn

die service is xbox live alert komt volgend jaar

6. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: xbox live friendlist op je msn

Daarom dus...dus we hoeven daarom verder nu ook niks meer uit te leggen dacht ik zo O-)

7. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou die friendslist in MSN moeten staan :confused: Als je op MSN bent, ben je ook op internet en dus kan je ook gewoon even op Xbox Live Web kijken.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zodat je op msn kunt zien of iemand aan 't Xboxen is of dat ie weg is. Zelfde als dat je b.v. je msn status op Lunchpauze of Telefoon zet :)

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Heu... Zinloos, dus? :confused:

Dat kun je toch al zien met het nieuwe dashboard?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, met xbox live alert ... kan je bijv iemand uitdagen die on-line is op msn (via dashboard (game) --> msn/mobiel/e-mail)

11. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet zinloos! Heb jij je xbox 24 uur per dag aan? Ik niet. Daarnaast wordt het gewoon een extra mogelijkheid om je vrienden op een andere manier in de gaten te houden, bv als je (toch al) achter je pc zit (wow). *) En dat geldt natuurlijk niet allen voor de pc zoals hierboven wordt gezegd. Ook via je mobiel (snel naar huis fietsen), je PDA en weet ik veel allemaal nog meer...tenzij jij ook je xbox altijd bij je hebt O-)

Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Oh, mooi. Nu snap ik het.

Dus ik moet een PDA kopen zodat ik op de fiets kan zien dat ik met iemand had kunnen gamen als ik op mijn fiets een 220V generator en een mobiele Xbox had gehad.

Ja, je hebt gelijk. Errug zinvol. Stom van mij! |:-

En natuurlijk heb jij ook gelijk dat het 100% logisch is dat je eerst naar je PC gaat om te kijken of je met je Xbox gaat gamen.

Maar ik ben zo'n onlogisch geval die gewoon op z'n Xbox gaat zitten gamen als ie daar zin in heeft. En dan wil ik tijdens een game graag even op een knoppie kunnen drukken om te zien wie er online zijn. Zo hoort dat, en niet anders. Misschien is die MSN optie leuk voor computernerds, maar de Xbox is een consumentenmachine, geen computernerdapparaat.

Overigens ben ik zelf ook een computernerd, maar wel een die graag dingen praktisch probeert te houden. :+

PS: Heb jij ADSL op je mobiele telefoon? Zo ja, wat is daar het inbelnummer van? :+ 8)

13. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Welke verkeerde kleurstoffen heb jij vandaag ingenomen? E314, E227 of E129? Je maakt van een mug een olifant. We hebben het over EXTRA mogelijkheden (media) die je hebt (gaat hebben) naast de XBOX, waar het onderwerp dus ook over ging. Daar wil Heineken antwoord op. Dat heeft hij ook gekregen. Wat voor jou zinloos is, is voor de ander weer nuttig.

Daarnaast lees je niet goed wat ik heb geschreven. Met zo'n opmerking als:

sla je de plank mis. Dit beweer ik nergens. Lees zelf maar eens goed terug....zucht

Daarnaast nooit de infomercials gezien van Xbox live waarop iemand op straat loopt en wordt uitgenodigd om te gaan spelen over een uurtje? Juist, dat kan dus ook op andere (wat Heineken dus ook wil) media dan de xbox zelf.

Ik snap werkelijk niet waarom je antwoord alsof je een stier bent die een rode lap heeft gezien.

Ik bedoelde het niet verkeerd hoor... CHILL OUT MAN!

_O_

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Rustig maar... rustig maar...

Ik zat je alleen maar een beetje te stangen... :9

Overigens vind ik het serieus jammer dat men hun aandacht aan 'foute' zaken besteed. Ze hadden beter andere zaken aan kunnen pakken, zoals de door mij genoemde mogelijkheid om midden in een game even naar de dash te kunnen om te zien wie er online is.

Stel je de volgende situatie voor:

Pejannl speelt alleen singleuser Tetris. Hij speelt ook graag MotoGP maar is daarmee zo slecht dat ie alleen speelt tegen zijn maatje Fardo. Dus zit PJ lekker te Tettertrissen en kiekt af en toe even "sniekie" of Fardo online is. Zo niet, gaat ie verder, zo ja stuurt ie een invite om samen wat grindbakken te gaan researchen...

Daarvoor ga ik echt niet naar mijn PC lopen. Ik druk gewoon op een knop en voila! Die MSN handel mag dan wel leuk zijn, maar ik vind het meer iets van "een gemiste kans".

15. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Komt mooi uit, want nu hebben we 2 stangen :+
    uhhhhh 8) hellup, geef me een cursus "Hoe begrijp ik Pejannl?" O-) Is dat juist niet wat ze gaan doen met de functie Live Aware (natuurlijk niet compatibel met de oudere games helaas)? Dat je altijd (of je nou in single play zit of niet) altijd kan raadplegen of je vriendje online is (en wat ie speelt) - en dat hoeft natuurlijk niet via de dash... -?

*pakt ook kleurstof E227, maar helpt niets*

*pakt een tot nu toe onbekend E-nummer en vraagt zich af waarom ie mij nog niet snapt.*

Snapt iemand MIJ eigenlijk wel? Snap ik mijzelf wel? :D Aangezien ik ervan uit ga dat je niet 24 uur per dag je xbox hebt aanstaan, is het zeer handig dat je (stel je dat eens voor, je xbox staat uit :+ ) dat het misschien welles handig zou zijn als ik (AL) aan het pc'en ben ik op dat moment ook even sneaky kan kijken of iemand online floept, daar ga ik niet mn xbox voor aan zetten |:- :9

*plaag*:eek:

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ding dong! Ding dong!

Bijna goed, maar niet goed genoeg voor een sigaar.

Als die knurften van M$ het goed hadden gedaan hadden ze een trap in de Xbox routines gemaakt. Net als die verborgen trap die in sommige games werkt. Tegelijkertijd <start> en <back> geeft een reset.

Als ze nou die knoppencombinatie in het OS afvangen kunnen ze eenvoudig even die routine laten lopen die ik hierboven beschrijf. Ook compatible met oudere games. Kwestie van een simpel interruppie in het OSje douwen.

Nu gaan ze er van uit dat gamer makers dat wel voor hun oplossen. Dan moet dus de game "Live Aware" zijn en dat is dus kletzkoeck. De Xbox zelf (d.w.z. het besturingssysteem dat er in zit) moet Live Aware zijn, dan hoeven de game makers daar helemaal geen rekening mee te houden en werkt het voor elke game, ongeacht de intelligentie (of het ontbreken daarvan) van de makers.

In de nieuwe update zitten twee nieuwe funkties, maar helaas zijn ze beide net niet af. Dan hadden ze dus beter één van de twee helemaal af kunnen maken ipv twee opties half. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de boys van de MechAssault afdeling. Die hebben eens nagedacht over de dashboard opties en hebben de kletskamer (lobby) van MA nagenoeg helemaal opnieuw opgebouwd. Zo moet dat!

17. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben je streng...maar ik rook niet *)

Deel Deze Pagina