Hey, het leek mij leuk als je je Xbox live! gametag kon laten zien onder je avatar net als ze hier doen (gewoon een willekeurig voorbeeld). Zie je dat icoontje onder hun avatar? Lijkt net een batterij met Live! erop en daarachter je gamertag. Lijkt me erg slim en handig!
Naja, morgen invullen dan maar hè... Kijken of ie nog niet bezet is. Enne, morgen krijgen we die kitjes... maar 14 maart is toch de officiele release. Kunnen we dan pas online of morgen al?
Tja, misschien zetten ze de verbinding naar dit kikkerlandje de 14e pas open... weet ik veel, het enigste dat ik weet is !@#%&{ERROR!#Q@*(!&ERROR~%ERROR~^%(ERRRRROOOOORR!+*!)!&#HWA
HUH!?! Ik net om te proberen een Live! tag in gevuld. Maar nee hoor, geen naampje onder m'n avatar. Volgensmij wordt dat weer een avondje programeren WouteR (of whoever)!
Arf!!! IK ZWEER DAT HET ER NET NIET STOND! Hmm, m'n 19"-er zal wel te klein zijn... heb er overheen gekeken denk ik. Sorry voor m'n beschuldigingen aan de onschuldige en lieve WouteR!
nee hoor, ik kan nu al connecten (via ''the netherlands'') zonder dat ik ook maar een code voor xbl heb... dus de lijnen staan open (al zwaar lang trouwens)
Ja, daar dacht ik straks ook aan. De bladen en sites zoals xbw.nl krijgen die kitjes natuurlijk al een hele tijd eerder om te recenseren. Dus moeten de lijnen al open zijn.