Xbox Live games versus non-live games!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dschadir, 4 apr 2003.

1. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Even een zinloze discussie, maar zijn er meer personen, die non-live games hebben laten liggen in de winkel, omdat ze niet live enabled zijn en die ze normaal mogelijk wel gekocht zouden hebben?

Ik zelf had waarschijnlijk Panzer Dragoon Orta en DTM Race Driver wel gekocht, maar ik laat ze nu liggen in afwachting van nieuwe live games. En tot die tijd speel ik eigenlijk alleen maar Moto GP en Mech Assault (Full) via Xbox Live. |:-

2. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Had je beter een poll van kunnen maken dan toch? Of kan dat niet? Ik ga nu idd ook spelletjes laten liggen voor upcoming Live Games!

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    als ik live had dan had ik ook alleen live games gekocht maar helaas heb ik dat niet.

4. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde dtm laten liggen voor een live game maar heb hem uiteindelijk toch gekocht, tegen die tijd haal ik wel weer ergens geld vandaan voor die live game ;)

5. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is dit wel goed, want als er inderdaad minder non-live games worden verkocht zien ontwikkelaars snel genoeg, dat games ook een live functie moeten hebben (voor zover dat mogelijk is). Het was wel gaaf geweest om DTM en Racing Evoluzione online te kunnen spelen.

Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er ook 'last' van, koop nu bijna alleen maar Live-games (PDO en DTM uitgesloten dan :p).

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hehe, ik laat livegames liggen omdat ik geen live heb, telt dat ook?
    nee ik speel halo en MA..in m'n eentje :'-( en soms met wat vrienden

8. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alle spellen die binnenkort uitkomen hebben Live support volgens mij, die ontwikkelaars weten echt wel wat we willen! Zo'n autoracespel online zou inderdaad geweldig zijn!

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ooit van Midtown Madness 3 gehoord :eek:?

10. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoel ik ja, is die al te koop dan...

:eek: back at ya!

;)

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, maar ik dacht dat je gewoon naar een Live-racegame zocht.

:eek:

12. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik alleen nog maar live games zal kopen, behalve als er van dat genre echt geen live game is of kan zijn.

bijv. fifa 2003/2004 zou ik nog wel willen, of splinter cell, omdat daar geen live variant van is.

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Mjah.. same here.. PDO ligt nog steeds in winkel terwijl ik em allang had moeten hebben 8)

Eigenlijk wel een slechte zaak. Ik heb nu ook bv Mechassault, die game speel ik super vaak online, maar de single player heb ik nog niet aangeraakt bijna..

14. hex

hex R3V3NG3 NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu unreal en ghost recon voor online en de demo cd natuurlijk,
    eergisteren wilde ik whacked kopen online voor 29,00 euro,
    maar kwam thuis met shenmue 2,
    voor t eerst in 4 weken weer in mn eentje aan t gamen,
    shenmue is trouwens erg cool zo cool
    dat ik al 2 dagen geen xbox live hebt gespeeld.
    8)

weet je ,
    de coolste online games komen nog,
    dus waarom zou je een mindere kopen.
    het aanbod nu voor online games is wat matig.
    maar verderop in dit jaar zitten we er een stuk beter bij.
    ik zie de komende winter al weer glunderend tegemoet,

15. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou eerder een iets mindere game met live kopen, als een betere game zonder live. Of een game live enabled is of niet, weegt voor mij vrij zwaar. Ik heb immers niet voor niets live in huis gehaald. (Nou ja het komt eraan).

16. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde.. Het geldt bij mij ook voor PC-games trouwens.. Als een spel geen MP online heeft dan koop ik het gewoon niet, want ik speel het dan uit en raak het daarna nooit meer aan, beetje zonde.. MP online geeft een spel zoveel meerwaarde, want je blijft het veel langer spelen.. Enige wat ik nu op de PC speel is CS en C&C Generals, allebei online.. Op de Xbox is het Wacked!, MotoGP en MechAssault, allemaal via Live..

Zo heb ik b.v. Wacked! gekocht als online partygame, en zit te twijfelen over Kung Fu Choas (voor volgende week).. Ik lees overal dat de laatste de betere game is, maar hij heeft dus geen Live support, daarom twijfel ik.. Maar misschien koop ik het alsnog..

Splinter Cell is een super Xbox game, maar nadat ik het uitgespeeld had, ook Kola Cell, speel ik het nooit meer.. Zelfde geldt voor Halo.. Ik zit nu eenmaal in een leeftijdsgroep (30-35) waar je niet zo vaak met anderen kunt spelen op 1 Xbox, dus moet het echt van Live hebben..

Racegame en shooters koop ik echt alleen nog als ze Live support hebben..

17. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ER komen genoeg xbox live titels uit(vooral racegames). Als men zich teveel op het live gedeelte richt schrikt dat nieuwe kopers af. De mainstream beschikt niet over en Kabel of ADSL en CC. En een game kopen waarvan je een van de leukste(belangrijkste) functies niet van benut is natuurlijk ook niet echt leuk. Live ruled maar een goeie SP ervaring ook.

18. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je op zich gelijk in x-box player. Ik denk alleen dat ontwikkelaars voor allebei moeten zorgen. Een goede singleplayer game en een zinnige live game (dus niet achter elkaar aan skaten met verfbussen of zoiets - JSRF).

Persoonlijk denk ik, dat de makers van Moto GP en de Moto GP demo, dat aardig door hebben. De online ervaring is super, maar je moet toch even de singleplayer game spelen om een betere ervaring te hebben. Custom bikes, meer beschikbare tracks etc. En in bijvoorbeeld Mech Assault kun je nieuwe mechs unlocken in de singleplayer game. In dit geval dient dus de singleplayer niet alleen als voorbereiding voor het live gedeelte, maar wordt je zelfs beloond voor het spelen van de singleplayer game.

Wat ik wel graag zou zien is een demo versie voor Halo net als dat bij Moto GP het geval is.

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  19. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goed idee, een patch voor Halo waardoor ie Live compatible wordt.. Moet toch mogelijk zijn, maar ik denk toch dat men zich nu volledig richt op Halo 2..

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja moi, ik heb geen CreditCard dus houd et voor mij al op, hebben ze er nnix voor, ik ken namelijk zoon 20 mensen die dat ook al niet hebben, 20x59,95=veel geld misgelopen!!!!!!!

Deel Deze Pagina