Xbox live / Gears of war

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flogging_Hank, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flogging_Hank

Flogging_Hank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister een wazig probleem met xbox live:

ik heb mn xbox360 nu 2 weken en had meteen gears of war erbij... ik heb het een paar keer online gespeeld en dat ging gewoon goed.

Op de desktop kan ik gewoon alles doen; downloaden, berichten sturen enz. ook andere spellen kan ik gewoon online spelen.
    Maar als ik nu gears of war opstart krijg ik meteen in het hoofdmenu te zien "disconnected from xbox live" ik kan ook niet handmatig reconnecten. Als ik gears afsluit en weer op het desktop terecht kom heb ik meteen weer xbox live en kan ik alles doen.

Ik snap er echt niets van. Ik weet vrijwel zeker dat ik de nieuwste update van gears heb. (maar ik kan het niet zeker weten omdat ik geen bericht krijg als ik hem opstart; omdat ik geen verbinding heb)

Is er iemand die het zelfde probleem (gehad) heeft?
    of weet iemand het antwoord?
    dan hoor ik het graag van je.

Bvd,

Michael

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hey, welkom op het forum! :b:
    Als je problemen met je Xbox 360 of met een game hebt, dan zijn er verschillende threads waar je terecht kunt voor je vragen.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa
    Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

In jouw geval zou je het ook kunnen vragen in de thread van Gears of War.

Inderdaad een raar probleem. Ik had gisteravond precies hetzelfde (met een andere game), maar dat had ermee te maken dat er wat problemen waren met Xbox Live. Bij mij werkt het inmiddels weer. Anders moet je het vandaag nog een keer proberen.

Ik heb in ieder geval je vraag even verplaatst naar deze thread. Veel succes! :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina