[XOne] Xbox Live Gold upgrade - via USA account

Discussie in 'Games' gestart door emusa, 29 nov 2007.

1. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Amerikaanse account op Xbox Live. Dit had ik niet gepland; maar volgens mijn hotmail-account woon ik in de USA (Florida) en dus is mijn Xbox Live profiel automatisch Amerikaans. Dit is na het aanmaken van je profiel onmogelijk om te veranderen - ookal verander ik het in mijn hotmail.

Nu kan ik via via die USA account upgraden naar GOLD voor slechts 49,99 dollar. Dat is dus omgerekend momenteel zo'n 34 euro.. Ik kan betalen met creditcard - dus dat is het probleem niet.

Denken jullie dat ik op deze manier gewoon van Xbox Live GOLD gebruik kan maken, hier in Nederland? Mijn creditcard is immers op een Nederlands adres ingeschreven. Zou ik op deze manier tegen problemen aanlopen?

Het zou heel wat centjes schelen...:thumbs:

Alvast bedankt voor de replies!

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat het wel werkt... je kan ook sommige kraskaarten uit 't buitenland halen en daar maar €35 voor heoven te betalen, dus waarom zo niet? :)

3. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Met een creditcard werkte het niet.. aangezien je als inwoner van de USA een 'state' moet invullen waar je woont (bij gegevens credit card) en ik woon nou eenmaal in NL :)

Ik heb echter een heel mooie USA webshop gevonden. Daar heb ik zojuist voor 50 dollar Xbox Live Gold besteld incl. verzendkosten. Dat is dus nog steeds voor 34 euro!

dit is de webshop:
    http://www.estarland.com

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Die zijn hier niet bruikbaar

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    lees zijn post:
    Ik heb een Amerikaanse account op Xbox Live. Dit had ik niet gepland; maar volgens mijn hotmail-account woon ik in de USA (Florida) en dus is mijn Xbox Live profiel automatisch Amerikaans. Dit is na het aanmaken van je profiel onmogelijk om te veranderen - ookal verander ik het in mijn hotmail.

6. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel - alleen moet je een USA profiel hebben om Gold te kunnen activeren. Net als met gamespoints. Als ik een USA code wil redeemen op mijn USA profiel is dat geen probleem. Wil ik een Nederlandse code redeemen op mijn USA profiel, dan werkt 't niet.

7. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je hier in nederland wel een gold abonement kopen en die gebruiken op een usa account ,maar met uit nederland gekochte microsoft points op een usa account werkt dan weer niet.

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  8. leeton

leeton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even ten samenvatting:
    Je koopt een Gold card in amerika en je activeert hem op je standaard account werkt het dan of werkt het niet?

9. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor iedereen: dit werkt dus perfect.

Als jouw Xbox360 profiel is geregistreerd op een USA e-mailadres (je hebt dus bij je instellingen van je e-mailadres ingevuld dat je in de USA woont; bijvoorbeeld in de staat Florida), dan werkt het. Dan kan je dus met een USA Xbox Live GOLD code, online gamen op je PAL Xbox360 .

Dat heeft me via Ebay.com omgerekend slechts 32 euro gekost voor 13 maanden Gold (speciale aanbieding 12+1 maand).. en geen shipping kosten, want de verkoper stuurde me na betaling binnen 1 uur de code via mail :thumbs:

Dan kan je zelfs op je Xbox360 gewoon vermelden dat je in Nederland woont; dat heb ik ook. Het gaat ALLEEN om de landinstellingen van het e-mailadres, waar je het Xbox360 profiel op hebt geregistreerd!

succes & happy gaming!

10. leeton

leeton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/ Dit is geweldig ik heb het nu ook je moet alleen wel eventjes op ebay bij iemand met eens shop kopen dat is eht veiligste.....

Deel Deze Pagina