als je et aanschaft moet er dan wel of niet een kabeltje naar je pc lopen, want dat gaat bij mij wat lastig worden... anyone?
Dat is nou juist het hele idee ervan, anders blijft iedereen alleen maar op hun pc's gamen. Het moet juist supertoegankelijk zijn.
Eigelijk wel kut moek de heletijd het kabeltje boven uit me pc halen, en dan weer naar beneden en in me xbox stoppen. en dan wil me moeder weer internetten en dan moet ie weer naar bover aaaaarrrrhg
Ik ga er vanuit dat dat niet hoeft, is vast wel een splitter voor of zo. Anders heeft iedereen dat probleem...
ik heb nog een probleem want men fucking kabelmodem staat naast me pc, klooote, dan moet ik een wel heeele lange kabel krijgen
Ik denk dat bij veel mensen dit niet zomaar gaat, want veel ISP's werken namelijk met MAC-adressen van netwerkkaarten om je een IP-nummer toe te wijzen.. Ik vraag me af hoe Xbox Live precies gaat werken in dat opzicht..
sorry ff iets anders: bij xbox.com kun je registreren toch? nou hij zegt dat ie al geregistreed(het serial no) is maar dat kan helemaal niet. nu zegt ie dus ERROR zou maar zeggen. met xbox live zou je dan ook je serial no moeten opgeven?
bij elke xbox live set zit een soort activatiecode, net als bijvoorbeeld bij legale versies van quake enzo. alleen in dit geval wil je die code dus inderdaad wel voor jezelf houden, want als anderen die kunnen jatten dan ben JIJ de lul aangezien je maar een account hebt.
voor xbox live niet nee als jij het over registreren op xbox.com hebt, dat weet ik niet. Heeft niet veel met elkaar te maken denk ik
keb voor de zekerheid toch maar ff gebelt. maar het was bezet omdat ik m`n reward pack heb dus laat zeggen dat het een soort van beveiliging is. ik ben bekent dus hoeft het niet meer...
Dan koop je toch gewoon een router? Heb ik ook, Draytek Vigor 2200E, heeft een 4 poorts switch dus kun je ook 2 extra pc's er nog ophangen Die optie van heen en weer switchen is niet zo handig nee...
ja maar het probleem is dat mijn xbox een verdieping hoger staat als men pc, dus hub of niet der zit nog wel een metertje of tien tussen
heb ook nog een vraagje, als je Xbox en je pc (met adsl) dicht bij elkaar liggen, dan hoef je toch geen router te kope toch? Gewoon switchen en klaar?
ja k hoorde veel gezeur over routers en shit ... heb eg geen zin om zon duur ding te kope als et nie hoeft ..
Dan is een router overbodig ja Alleen als je provider je netwerkkaart controleert (Chello bijv) MOET je een router kopen, bij ADSL is dit geen probleem, alleen hebben veel mensen nogal een afstandsverschil tussen de PC en XBOX zitten, dan is het een geklooi. Als er meerdere mensen gebruik maken van die PC kan het ook wel handig zijn, anders krijg je weer ruzie enzo
Ik krijg binnekort Mxstream (wanadoo) ADSL, geen Chello dus.. Hehe de afstand tussen mn Xje en mn PC is geneens een meter volgens mij.. als ik wil kan k er 20 cm van make... Ow wat ben ik blij ...