2 kameraden (The Bear en Slayer) van mij hebben @home, nou is het zo dat ze niet ver van elkaar wonen elkaar op het internet ook niet kunnen zien. Nou is er een foefje voor dat om via de pc met ipadressen een bestandje te maken etc ect etc.
En nu kwam "gaming4ever" op het idee "Zou dit een probleem kunnen wezen voor Xboxlive":
Omdat wij alledrie geen xboxlive nemen hebben wij er totaal niet aan gedacht of aandacht aan geschonken aan dat hele Live gebeuren.
Maar nu...... hoe gaat het straks met jullie op XBOX LIVE als je een aantal kameraden in de buurt hebben wonen en die op @home zitten ???? Jullie zouden elkaar dus (waarschijnlijk) niet kunnen zien, en met ip adressen kun je niet kloten op je xbox.
Dus dat zou knap lullig wezen, mocht je alleen over de wereld spelen en niet bij je in de buurt dan geeft het geen probleem. Maar als je als clan of iets dergelijks tegen de wereld wil kan dat dus problemen geven.
Ik weet niet of daar al een oplossing voor gevonden is ???? Of dat dat ook werkelijk een probleem gaat worden weet ik ook niet, maar bij de pc iig wel.
Laatst bewerkt: 7 mrt 2003