Beste mensen, Ik heb een xbox massive pakket gekocht bij ons in de buurt, Ik heb er bij gekregen : Fable Gothem Racing Trial card ( Hoeveel maanden weet ik niet ) Daarbij heb ik ook een Halo 2 ( Live - 3 maanden )bij gekocht voor 70 euro.. Mijn vraag luid : Wat vinden jullie van deze pakket en van Halo 2 zelf? ------------------------------------- Verder wil ik ook graag weten hoe het instaleren van live gaat, Ik heb een kabel - modem... [ Chello ] Moet ik een kabel kopen of zo, kan men computeren (internet) en xboxen live? En welke live moet ik gebruiken ? Die ik bij de xbox gekregen heb,, of bij de Halo pakket.. dus de trial card, of de ene van 70 euro? Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, Mijn msn is : youcme@gmail.com Heel erg bedankt! Groetjes
maak niet uit welke jegrbuik die wta je bij de xbox heb gekregen is 2 maanden maar je kan die 3 nu gebruiken en als die is verlopen dan kan je 2 gebruiken als je maar voor de datum op het kaartje staat is gebruikt anders is die verlopen. Edit: Welkom op het forum ik zie dat je net 1 post hebt maarja meschien ben je langer actief door het lezen maarja Welkom _0/
Ja inderdaad, Vind het een te gekke forum! Mijn complimenten voor de oprichter, alleen mischien een wat snellere hosting zoeken Btw, Maar is het niet zo als die 3 maanden afgelopen is dat je dan een email krijgt om hem te verlegen ? Hoe kan ik dan die trial card gebruiken ... ? En kan je me mischien informeren over de Xbox live instalatie.. Bedankt!
Hey welkom op het forum! Ik zie dat je zowel niet de Index centrale topics van Xbox Live en Networking hebt doorgelezen als de Mini-FAQ en de Xbox Live FAQ . Deze thread is helemaal overbodig en dubbelop en daarom ben ik ook genoodzaakt deze thread te sluiten. Lees de links door die ik je heb geven zodat je snapt hoe dit forum werkt. Veel plezier op het forum!