Leuk, maar hoeveel mensen met een ntsc Xbox kennen iemand met een US adres. (ik toevallig hehehe). Is dus jammergenoeg niet echt interessant voor de meeste met een ntsc Xbox. Maar zodra die de retail kit uit is importeer ik 'm zeker aangezien ik een ntsc heb + een broer in de US
Ik zie geen foto's van een spel dat daadwerkelijk online gespeelt wordt hoor? Dus wat is er nu al waar aan? iedereen kan zo'n kit importeren als ze maar op ebay zoeken.
de beta is momenteel offline en heeft kit nog maar vanaf vandaag. misschien kan die vrijdag eens wat pics nemen?
Kewl ... dit betekend dat ik de beta dan ook kan bestellen in Engeland mijn neefje woont Manchester UK .. dus ik maak weer kans!
ps even voor de formaliteit .. het dus ook op een niet modded ntsc xbox uiterraard word een gehackte xbox niet geaccepteerd in deze community ... maar een ntsc xbox wel Maar ik ben een en al oor over jou bevindingen ....
Tis beide geen probleem. Sommige shops in Ned. verkopen ntsc en de prijs ligt zelfs iets onder de Pal versie. En je hebt shops die kant en klare gemodde Xbox verkopen. 't Gaat erom dat je zoiezo, ntsc of gemod, iemand nodig hebt in de US wie ook nog eens zo vriendelijk moet zijn om zijn creditcard te lenen. Met de PS2 daarentegen kan het weer wel, alleen de adapter importeren en je kan online.
en krijgen we ook z`n : zogenaamd : '' Gamertag card '' *die memory card voor je gamertag EN JA IK WEET WAT HET IS!