[XOne] Xbox Live is not responding?? :S

Discussie in 'Games' gestart door Cyberia, 31 aug 2004.

1. Cyberia

Cyberia Guest

Probleem..
    Ik speel al maanden niet meer met Xbox Live omdat Halo op XBC toch ook wel heel cool was. Maar nu wil ik weer even Xbox Liven. Krijg ik zon update, prima.. maar dan staat er: Xbox Live is not responding. Dat is bull want ik probeer het al 4 dagen!! Wat moet ik doen!!??
    Ligt het eraan dat ik mijn account niet vaak genoeg geopend heb? Zoiets als bij MSN het geval is? Of is er iets anders aan de hand??

Ness_

2. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is je account verlopen, waarschijnlijk had je het dat al wel gehoord, maar toch...probeer trouble-shoot?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope kan ook te maken hebben met je connectie. Ik heb dus meer info nodig. Als je gebruik maakt van Internet delen thread staat daar een mogelijke oplossing voor je probleem en als deze daar niet staat hoort daar je vraag thuis

4. JFrostey

JFrostey the Frozen one

Leuk Bevonden:
    0
    En als je nou is je xbox direct aan je moden aansluit en dan die update downloaden en dan kun je um weer aan je netwerk aansluiten en vrolijk verder gamen
    (je moet natuurlijk wel je IP-adres codes om zetten naar je xbox als je gaat downloaden en als je klaarbent zet je alles weer in je xbox op automatic-codes)

Hopelijk lukt het dan weer... :)

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat kan maar misschien heeft een alcatel speethough usb :'-(

6. Cyberia

Cyberia Guest

YES

Hij doet het. JFrostey ik deed wat je zei en meteen ging mn Xbox laden :D
    mn ipsettings stonden verkeerd maar deed ik altijd al goed, denk dat het gewoon aan mn router lag dan!!

thnx!

Ness

ps. binnenkort als Ness 7 te zien in Rainbow Six Black Arrow (A);)

Deel Deze Pagina