Ik heb hetvolgende probleem ''xbox is not responding'' ik heb sinds kort een nieuwe pc met win xp, daarvoor had ik er een met win 95. mijn xbox is nog op dezelfde manier verbonden (directe verbinding) maar heb nu dus het bovenstaande probleem. (hij kan geen dns ontvangen) ik heb firewall al uitgeschakeld, maar heb nog steeds zelfde probleem, wat is de oplossing? denk zelf dat het mischien ics is, dit heb ik namelijk niet aanstaan, kan dit het probleem zijn? en zo ja, hoe schakel je ics in ik heb live trouwens aangesloten via directe connectie alvast bedankt, gaizka
Stuur een pm naar de member genaamd "Fardo", hij weet alles op dit gebied, hij heeft mij laatst ook geholpen bij een probleem! greetz wooly
zie de centrale thread ics/internet delen staat ook je antwoord of gebruik de zoek funtie tevens zou het een goed idee zijn om meer info te geven ... ik ben misschien goed... maar geen heilige NB ik reageer niet meer op deze thread ... zoals de freggles zouden zeggen "Fardo heeft gesproken"
hey, als ik op xbox live klik en dan new acc staat er eerst "cables connected" en dan staat er een rood kruis bij IP not confirmed wat moet k hier aan doen? de naam van mijn router is Qtec