Ik heb de laatste tijd heel veel over xbox live gehoord en het lijkt me ook erg cool om te hebben op 14 maart. alleen hoor je nooit eens wat over virussen. als je namelijk op internet zit kunnen er wel eens vervelende hackers op je pc of in dit geval op je xbox komen....vooral als je dingen gaat downloaden! ik heb wel gehoord dat microsoft een goede beveliging heeft maar ik vraag me toch af of dat voldoende is voor de hackers...er zijn er namelijk altijd wel die een beveiliging kunnen kraken.. weet iemand iemand van jullie nog wat meer over de beveiliging van microsoft? en hebben jullie ook al eens gedacht over hackers? .....VERTEL HET DAN HIER EFFE!!
idd maar voor hackers is het: Beveilingen zijn er om gekraakt te worde ! mja khoop dat die No-Life's zich bezig houde op de pc
Van dat soort reactie's zijn we niet gediend meneer de echte gamer. Virussen; Onmogelijk. Je download alleen van MS servers, je kan niet het WWW op. > Live forum.
enne...moderator nu zie ik al wat ik verkeerd heb gedaan...ik heb mijn post inderdaad op de verkeerde plek neergezet maar het komt ook omdat ik pas voor de 2e keer op dit forum ben en alles nog een beetje moet uitchecken...maar geloof me over een paar dagen weet ik hoe alles werkt en heb je geen last meer van me en weet je trouwens ook hoe je een plaatje bij je naam kunt krijgen? ben ik nog steeds niet achter.....