ik heb met live 1 account en ik wou zonet mijn 2de gamerstag aanmaken, ik had gelezen dat het kon maar hij zegt invalid secruption key ofzo ?
Dan is hij misschien niet meer geldig is het een 2 maanden trial code? Anders typ hem opnieuw in miss typfoutje
Even verplaatst naar Live & Networking. Kan je wat meer info geven. Heb je geprobeerd met dezelfde subscription key 2 accounts te activeren of met 2 verschillende (per account (gamertag) heb je een key nodig).
Een tweede gamertag kun je alleen aanmaken met een tweede Starterkit, of met zo'n Trail kaart. Dus niet weer gewoon opnieuw, met dezelfde subscription code.
als je één starterkit hebt kan je ook maar één acount maken, dat moge logisch zijn anders kan je met al je vrienden bijvoorbeeld maar één kitje kopen en heeft iedereen live (alleen geen headset maar dat probleem kon je bijv. met RB6 oplossen ), dus voor je 2de acount moet je een NIEUWE starterskit komen of een TRiAL kaartje gebruiken, succes
WTF is een trail kaart? Ik ken wel die gratis kaartjes waarmee je 2 maanden kan xbox liven, maar die heten trial kaarten (trail is heel iets anders dan trial).