Ik heb de €59,95 dinsdag avond overgemaakt voor de Live Kit. Wanneer krijg ik dan een bevestiging dat jullie (XBW of de leverancier) mijn geld ontvangen hebben en dat er dus 1 Xbox Live Kit is waar al mijn naam op staat ?
Als je nog niet betaald heb ontvang je vanzelf een berichtje. Dus als je dat niet krijgt heb je wel betaald ghegheghe!
vreemde constructie....zou relaxer zijn als je gewoon een bevestiging kreeg dat het geld ontvangen is dan weet je meteen dat alles in orde is. Nu dus maar hopen dat de bank het niet verkloot en het geld dus al overgemaakt is....
ik zou inderdaad heel graag een betalingsbewijs ontvangen, een bevestiging dat ik heb betaald EN dat er gegarandeerd een live pakketje op me ligt te wachten over een weekje of wat.
als het van je rekening afgeschreven is wil volgens mij nog niet zeggen dat de andere partij het geld ontvangen heeft.
Komt eraan, ik zie alleen niet of het geld is overgemaakt dat ziet de distributeur. Dus die moeten dat dan aan mij vertellen.
ik heb net een mailtje gehad dat ik niet heb betaald terwijl ik al lang heb betaald met internet bankieren dus er klopt geen zak van jullie systeem want ik heb de eerste dag dat je kon preorderen al meteen betaald
Komt omdat JORRIT DE DOMBO dingen aan het testen is en dat per ongeluk naar alle users heeft gestuurd
Die heb ik vanmiddag verstuurd, dus als je die nog niet heb gehad, dan is je geld nog onderweg denk ik en krijg je je bevestiging komende week of morgen.