De eerste twee LIVE kits die ik kocht hadden de DVD in een kartonnen hoesje met aan het flapje de krascode voor 12 maanden LIVE. De Kit die ik nu heb, heeft een groen DVD doosje met de DVD erin en een kaart voor 12 maanden LIVE, net zoals de TRIAL kaarten zijn. Nu dus weer een groen DVD doosje erbij!
Dus die nieuwe is voor 12 maanden extra x-box live? Of is het een starters kit. Weet iemand ook als je met een starters kit 12 maand vooruit kan?
idd ik heb ook zon nieuw kitje gekocht .. zit stuk beter in mekaar helaas zit er geen demo van wacked meer bij
NEEEEHEEEEJ Das balen man Groen dvd hoesje is wel fijn, die kartonnen krengen raak ik altijd kwijt, mooie hoesjes komen op de plank *)
Het is een GEWONE starterskit. In plaats van de code in het hoesje zit hij nu op de kaart. Geen EXTRA maanden dus, maar alleen de standaard 12 maanden. Je kunt overigens verlengen met ELKE starterskit. Alleen NIET met de 2 mnd TRIAL. Ik kan wel een foto maken, maar ik kan hem nergens plaatsen. /Mod Ik heb 'm voor je geplaatst. PJ. Het is een gewoon groen hoesje met op de kaft (zwart/oranje) de tekst Starter Kit en wat andere onbelangrijke info. Het ziet er wel beter uit dan zo'n suf kartonnen dingetje.
DesertFox heeft ook Starterskit gekocht met groene doosje erbij. 3 weken geleden al ..... dus is niet al te nieuw
Die komen niet ... je hebt nog steeds een credit card nodig voor live (ook als er eventueel wel kraskaarten komen)
Ik heb nu live, dat verloopt per 1 juni. Wordt mijn abonnement dan automatisch voortgezet? Of krijg ik een boodschap dat ik kan kiezen tussen automatisch of via een starterkit. Als het ook via een starterkit kan, doe ik dat liever. Dan neem ik ook gewoon een nieuwe gamertag en dan kan ik ook weer een gratis game krijgen met die nieuwe actie!!!!! Of is dit volgens jullie niet mogelijk
Er zitten andere folders bij ja, en een kartonnetje wat je kan neerzetten als kalendertje, maar wel Italiaans. Er staan alleen demo's van MotoGP en Mechassault op de DVD, geen Whacked meer..
Deze thread gaat over de (inhoud en look van de) nieuwe starterskit. Dus niet afdwalen en ergens anders over gaan kletzen, aub. Zo houden we ons forumpie schoon en overzichtelijk. Zanks!
Overigens staat op die kaart met de abonnementscode ook dat je een bestaande account kunt verlengen met deze code, naast het feit dat je er een nieuwe mee aan kunt maken dan...