[XOne] Xbox Live kitjes: OP = OP voor altijd???

Discussie in 'Games' gestart door Sam_Fisher, 23 feb 2003.

1. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik hoor veel geruchten dat bijvoorbeeld nederland maar heel weinig Xbox live kitjes krijgt. Is er een limit ingesteld of worden die kitjes telkens weer aangevoerd?

Kun je die Xbox Live kitjes ook gewoon bij de Free record shop en dixons kopen?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm natuurlijk worden ze weer aangevoerd :) FRS heeft ze niet, Dixons wel. Het duurt alleen een week geloof ik voordat de nieuwe lading weer binnenkomt.

3. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Maar er is dus geen limiet. Omdat het netwerk daardoor overbelast kan raken ofzoiets?

4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Door Nederlanders..? :+

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is geen limiet.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    FRS krijgt toch wel pakketjes, 100.

7. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Over alle winkels????????!!

Poeh hé! Dan moet je snel zijn!
    Maar maakt niet zoveel uit voor mij want ik wacht eerst tot er een nieuwe betaalmethode is uit protest tegen MS. Belachelijk dat je een credit card moet gebruiken om je te identificeren, op een service voor jonge gasten zoals jij en ik.

8. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    o_O FRS krijgt ze inderdaad wel, ik heb mijne alvast gereserveerd, hoef ik in ieder geval niet met me slaapzak voor de deur te liggen :p En dat Credit Card gedoe vind ik inderdaad overdreven :p, naja heb in ieder geval me ouders zo gek gekregen dat ik die van hun nu kan gebruiken....

Laatst bewerkt: 23 feb 2003
  9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb via ons hoofdkantoor navraag gedaan hoe het zit met de bevoorraading van Xbox Live! pakketten bij Dixons. Het blijkt dat onze afdeling Inkoop niet al te veel vertrouwen heeft in Live! (vanwege creditcard, breedband vereist, dat soort dingen), waardoor ze de starterspakketten vanaf de launch maar met mate zullen verspreiden. Dat betekent dat elk filiaal er op de launchdatum hooguit 2 à 3 zal hebben.
    Dat betekent echter niet dat ze niet opnieuw aangeleverd zullen worden, alleen totdat het wél een succes blijkt zal dat maar mondjesmaat gebeuren.

Dus als je slim bent laat je er eentje reserveren :)

P.S. Maak van deze thread a.u.b. niet weer een creditcard-klaagmuur, daar zijn er nu onderhand al zoveel van...

10. Hotshot

Hotshot Guest

Ik heb besloten mijn kit gewoon in de winkel te kopen.
    We hebben hier een FRS en een Intertoys dus dat komt wel goed.

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat ik hier idd niet eens aan een pakketje kan komen, ik denk dat ze hier allemaal al zullen zijn uitverkocht:'-(

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  12. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik denk ook dat Xbox Live maar weinig gaat verkopen door de CC. Sterker nog: ik HOOP het! Dan gaat MS tenminste inzien dat het niet kan.

Ik zat heel erg te twijfelen of ik hem op deze site zou bestellen of gewoon in de winkel ga kopen. Ik heb toch besloten om hem in de winkel te kopen (Niet omdat ik geen vertrouwen heb in XBW, integendeel). Ik wil eerst even reacties horen zoals bijv. of je met het minimale snelheid lag hebt, welke providers en natuurlijk antwoord op CC.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2003
  13. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, betalen met acceptgiro of automatische afschrijving zou wel handig zijn. M'n ma wil d'r CC niet aan mij uitlenen voor Xbox Live (ouderwetse doos :+). Niet dat ik het heel erg vind (krijg binnenkort nieuwe pc en dan ga ik BF 1942 kopen :9), maar toch.

Deel Deze Pagina