[PC] Xbox Live komt naar de PC

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 28 mei 2006.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , je leest het goed . Xbox Live komt ook naar de PC .
    Vanaf Windows Vista komt Live al op de PC .
    Dat betekend dat Live echt een platform gaat worden .
    Met Live zal er ook een einde komen aan illigale games , want als je petrapt word met een andere .exe , dan word je gelijk gebaned vanaf Live .
    In preciepe net zoals op Xbox Live .

Ook word het mogelijk om spelletjes met elkaar te spelen , daarmee bedoel ik
    Xbox 360 vs PC .
    We weeten natuurlijk gelijk dat de PC gamers het dan gaan winnen . *)

Een first-party line-up om u tegen te zeggen, Peter Moore en Bill Gates die overtuigende speeches hielden en natuurlijk ‘ Live Anywhere’ ; de nieuwe revolutionaire online platform strategie van Microsoft.

De mogelijkheid om straks met Windows Vista Xbox 360 consoles, PC’s en mobiele telefoons aan elkaar te koppelen is natuurlijk briljant. Het betekent dat je je auto uit Forza 2 kunt downloaden naar je PC en daar helemaal customizen, vervolgens stuur je je persoonlijke persoonlijk opgeleukte wagen als wallpaper naar je mobiele telefoon. Via dezelfde mobiele telefoon krijg je een uitnodiging via Xbox Live om Shadow Run te spelen, een multiplayer actiespel waarbij zowel PC gamers als Xbox 360’s gamers tegen elkaar in realtime kunnen spelen. Het betekent in een klap dat het Xbox Live platform gigantisch groot is geworden. Het betekent voorts dat het voor ontwikkelaars heel interessant wordt om games simultaan voor PC en Xbox 360 te ontwikkelen.

Source

Verder hier nog wat screenshots hoe het eruit gaat zien :

2. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    En daar gaan we weer..., want pc gamers hebben meer voordeel.

Bedoel het niet slecht, maar hier heb ik ergens anders ook al mijn mening over gegeven,

quote van mezelf (en nee, zet het niet in

3. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dam, daar zeg je even wat, ik vind dat je groot gelijk heb ik probeer zelf al een tijdje een maat te overhalen om een XB360 te kopen inplaats van een computer.

hij ziet vooral tegen de controller in hij zegt dus ook 'ik koop alleen een XB360 als er een toetsen bord + muis komt', maar daar in tegen is hij wel weer heel jaloers op het feit dat je alleen maar de game in de drive hoeft te stoppen en hij doet het (zonder all het instaleer gekut).

Ik heb al vaak tegen hem gezegt je moet gewoon wennen en dat is ook zo als je een maand speelt kan je even goed gamen als alle anderen.

Ik ga jou verhaal ff bewaren hopelijk gaat hij dan voor de XB360;)

groetjes Jos

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ M Leonhart
    Er zijn ook zat pc gamers die juist het voordeel hebben dat ze niet achteruit zitten op de bank.
    Zoals ik want zo game ik echt rot ik ziet liever op het puntje van mijn stoel gefocused en dat doe ik gewoon liever achter de pc.
    En dan ben ik echt veel beter dan relaxed uitgezakt op de bank te zitten en chips eet ik al helemaal niet tijdens het gamen.
    Ligt dus denk ik aan ieder persoon zelf hoe iemand het liefst gamed.
    Ow en nog 1 ding een beetje pc gamer reload echt wel in 1 keer is denk ik een kwestie van wennen aan met een toetsenboard gamen.

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben heel benieuwd hoe het Live gebeuren in het Vista geintegreerd gaat worden. Zit namelijk met het probleem dat mijn Gamertag met oude mailadres is aangemeld en dit niet kan veranderen... Hopelijk vinden ze daar wat op. Ben hele benieuwd hoe allees eruit gaat zien :D

6. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vet!
    Vista is de eerste Windows die legaal op mijn PC komt!

..*schaamt*

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    het klinkt allemaal mooi maar ik denk dat het toch niet helemaal goed gaat werken. op de pc zitten modders enzo. en het laden vind ik over het algemeen langer duren bij games. het is wel gaaf dat je bij forza 2 auto's kan designe op je pc en op je 360 kan rijden.

8. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt kut..

PC gamers gaan alle 360gamers hard ownen en gaan zitten lamen.
    Straks ga ik nog spijt krijgen dat ik een 360 heb gekocht ook :mad:

9. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik wou dit onderwerp negeren maar goed..
    Denk je nou echt dat de gameplay minder word?
    Er komt heus wel een optie dat je alleen met x360 gebruikers kan spelen of gemixed.
    Een PC gamer hoeft niet meteen goed te zijn omdat hij achter een muis zit.
    Wie weet zit de gamer wel met een xbox controller achter zn pctje?
    En de DC deed het geweldig samen met PC gamers, ik zie geen enkel probleem.

Btw.. "lamen" kan iedereen, zelfs je broertje van 3 op de xbox360. Daar heb je geen PC voor nodig.

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat pc gamers beter zijn in fps tegenover de console is onzin. Ze hebben het zo afgesteld qua autoaim en dergelijke dat geen van beide een echt voordeel heeft. Ik las dit in een artikel die ik niet zo gauw meer kan vinden waarin ze het getest hadden. Mja je zou het toch eerst zelf moeten testen en het ligt natuurlijk ook aan de speler zelf.

11. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb je bij alle shooters op een console wel auto-aim. Soms merk je het dan iets meer dan anders, maar het zit er wel degelijk.

12. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0
    Of lees de 2de post :+

@ XjoZ
    np, ik hoop dat je hem kan overhalen :D

@masterninja
    Tuurlijk komt dat voor, maar ik noemde alleen wat stereotype's, voorbeelden en meningen. (en een ervaring:+)

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen spelen ook nog gewoon voor de lol hoor. _0/

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Pak een Quake 4 op de pc en Quake 4 op de console. Probeer nu bij welke versie je het snelst 180 graden kan draaien :) Inderdaad, op de pc :thumbs:
    Bij shooters hebben pc gamers gewoon een extreem groot voordeel tov. de console gamers.
    Bij andere gametypes maakt het mij niet echt uit, maar bij shooters kun je er gewoon niet omheen.

15. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0

Dit was een quote van mezelf, dat eerste stukje tekst sloeg op een stelling van iemand anders op een ander forum _0/

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Leuk idee enzo, maar Xbox Live op de Xbox kost geld. Als dit gaat betekenen dat het op de pc ook zo wordt kan Microsoft beter maar alvast een fort bouwen, want dat accepteren de pc gamers denk ik niet. En aangezien ik niks zie over een prijs of dat het gratis is moet ik dit hele gedoe dus maar afwachten.

17. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is gratis op de 360 .
    Nou ja , in ieder geval xbox Live Silver .

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ja, Silver. En als je het nog niet gemerkt hebt, het afgelopen decennium is online gamen op de pc, op MMORPG's na, altijd gratis geweest. Als ze nu ook zo'n Xbox Live Gold ding laten betalen door pc gamers zeggen veel ze denk ik gedag _0/ .

Ik hoop voor ze dat ze iig zo stom niet zijn.

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je pc games bedoelt? Zo ja, koop eens een up to date pc en je hele argument gaat naar de klote... :)

Deel Deze Pagina